تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۲۱
تعداد بازدید: ۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان بوشهر گفت: کاروان نور دریایی به جزیره مقام خارگ از ۲۵ اسفند آغاز و روزانه ۳۰۰ زائر به این جزیره منتقل می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان بوشهر در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر نقش مهم کاروان راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور فرهنگ رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را به نسل جوان و نوجوان کنونی منتقل می‌کند.
عبدالهادی صبحانی‌خواه، شناخت از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را  از اهداف مهم اعزام کاروان راهیان نور دانست و خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان‌نور که یکی از اقدامات فرهنگی است  نقش مهمی در ایجاد روحیه شهادت‌طلبی بین نسل جوان دارد.
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان بوشهر از اعزام کاروان نور دریایی خارگ خبرداد و بیان کرد: از سال 1389 تاکنون بیش از 35 هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ اعزام شده‌اند که این برنامه امسال از 25 اسفند آغاز می‌شود.
صبحانی‌خواه با بیان اینکه کاروان نور دریایی خارگ تا 12 فروردین سال بعد ادامه دارد تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده  روزانه 300 زائر به این جزیره منتقل می‌شود.
وی بیان کرد: در اجرای کاروان نور دریایی پیش بینی می‌شود در مجموع 5 هزار نفر به جزیره خارگ اعزام شوند.
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های تدوین شده برای اردی راهیان نور دریایی خارگ بیان کرد: در سفر یک روزه دریایی به جزیره خارگ  شرکت کنندگان در کاروان‌های راهیان نور دریایی از یادمان شهدا و بیمارستان زیرزمینی جزیره خارگ بازدید می‌کنند.
صبحانی‌خواه با بیان اینکه اردوی کاروان راهیان نور سه روزه است افزود:  یک روز در خارگ و در 2 روز دیگر سفر  شرکت کنندگان در این اردوها از موزه شهید رئیسعلی دلواری و مرکز اطلاعات نیروگاه اتمی دیدن می‌کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: