تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۲۴
تعداد بازدید: ۱۴۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
با حضور مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه صنعتی امیر کبیر قرارداد بررسی اسناد سازمان‌ بین‌المللی دریانوردی (آیمو) با دانشگاه صنعتی امیرکبیر به امضا رسید.
به گزارش مارین نیوز، به منظور بررسی و اعلام نظر در مورد بخشی از دستورالعمل‌ها و اسناد فنی و تخصصی سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو)، با هدف حضور موثر و فعال‌تر در اجلاس‌ آیمو و ارتقا جایگاه ایران در این سازمان بین المللی، ‌برای اولین بار قرارداد مشاوره‌ای بررسی اسناد آیمو با دانشگاه صنعتی امیرکبیر امضا شد.
در جلسه مشترکی که با حضور علی‌اکبر مرزبان، مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی، مرادی، مدیرکل مرکز بررسی‌های راهبردی و موسوی‌زادگان، رییس دانشکده مهندسی دریا از طرف دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، قرارداد فی‌مابین به امضا رسید و مبادله شد.


لازم به ذکر است، این اقدام در راستای اجرای رهنمودهای مقامات عالی کشور مبنی بر ضرورت تعامل دانشگاه و صنعت انجام گرفت و در صورت توفیق در اجرای قرارداد، می‌توان در دراز مدت شاهد ظهور یک موسسه پژوهشی فنی – تخصصی در حوزه دستورالعمل‌ها و اسناد آیمو به عنوان بازوی قوی مشورتی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیتی دریایی کشور بود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
1
وقتی تجربه کار حتی روی یک سند آیمو نداشته و حتی با کنوانسیونهای دریایی آشنایی ندارند چگونه میتوانند نقش بازوی قوی مشورتی را ایفا نمایند!!!
بچاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
با سلام

اغلب دوستان ما در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار؛ چه در موضوع مقالات خود و چه در موضوع پایان نامه ها، بر روی کنوانسیون ها و حقوق دریایی تمرکز دارند؛ چرا این قرارداد با دانشگاه چابهار صورت نگرفته است؟
چرا اغلب ارگان های دریایی حاضر به همکاری با این دانشگاه نیستند؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: