تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۵۰
تعداد بازدید: ۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
مدیر توسعه تجاری شرکت صنایع دریا فن قشم (صدف) با آرزوی سالی پر برکت برای صنعت نفت و گاز فرا ساحل کشور، اعلام داشت: این شرکت توانست در ایام تعطیلات نوروز با تلاش شبانه روزی جکت FY میدان نفتی فروزان را با موفقیت تمام نصب نماید.
به گزارش مارین نیوز، مدیر توسعه تجاری شرکت صنایع دریا فن قشم (صدف) در گفتگو با خبرنگار این رسانه با آرزوی سالی پر برکت برای صنعت نفت و گاز فرا ساحل کشور، اعلام داشت: با آغاز سال 97 این شرکت توانست در ایام تعطیلات نوروز با تلاش شبانه روزی جکت FY میدان نفتی فروزان را با موفقیت تمام نصب نماید. 
ظفر حافظی اظهار داشت: این جکت با وزن تقریبی 1000 تن در میدان نفتی مشترک فروزان نصب گردید تا امکان رقابت برای برداشت نفت با شرکت نفتی آرامکو عربستان برای ایران میسر گردد. 


وی افزود: در این عملیات شناور جرثقیل دار صدف 3000 و شناور افق 1 نقش های اساسی را ایفا نموده تا اجرای پروژه نصب با موفقیت انجام و نصب متعلقات مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است، کارفرمای شرکت صنایع دریا فن قشم (صدف) در این پروژه شرکت نفت فلات قاره ایران می باشد. این پروژه شامل نصب سکو به وزنی حدود 800 تن  و link structure به وزن حدودی 500 تن است که به زودی شرکت صدف برای نصب آنها و نیز سایر متعلقات آن اقدام خواهد نمود. 
 











ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: