تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۷۶
تعداد بازدید: ۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
در کتاب "تحولات حمل و نقل دریایی" آخرین وضعیت و تحولات حمل و نقل دریایی در قالب موضوعاتی از قبیل تحولات در تجارت بین المللی، ساختار، مالکیت و ثبت شناورها، هزینه‎های حمل و نقل دریایی، مهم‎ترین بنادر جهان، مسائل حقوقی و تحولات قانونی ارائه گردیده است.
به گزارش مارین نیوز، دبیر گروه مطالعات و برنامه ریزی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: حمل و نقل دریایی به عنوان یک ضرورت توسعه صنعتی و اقتصادی کشورها محسوب شده و طبق آخرین گزارشات حدود 90 درصد تجارت جهانی از طریق دریا انجام می‎شود. تصمیم‎گیری در این حوزه نیازمند بررسی تحولات حمل و نقل دریایی و پیش‎بینی وضعیت آن در سال‎های آتی خواهد بود.
امیرحسین صفرقلی افزود: کتاب "Review of Maritime Transport" توسط کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل (آنکتاد) و با هدف شناخت وضعیت، ظرفیت‎ها و شرایط کشورهای فعال در حمل و نقل دریایی تهیه و منتشر شده است.
صفر قلی اضافه کرد: در این کتاب که ترجمه آن با عنوان "تحولات حمل و نقل دریایی" منتشر شده است، آخرین وضعیت و تحولات حمل و نقل دریایی در قالب موضوعاتی از قبیل تحولات در تجارت بین المللی، ساختار، مالکیت و ثبت شناورها، هزینه‎های حمل و نقل دریایی، مهم‎ترین بنادر جهان، مسائل حقوقی و تحولات قانونی ارائه گردیده است.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: