تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۸۷
تعداد بازدید: ۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی سومین جلسه کمیته بررسی علل سانحه سانچی هفته اول اردیبهشت‌ماه در چین برگزار خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، چند ماه پس از حادثه تلخ برخورد کشتی نفتکش ایرانی با یک کشتی فله‌بر چینی که به فوت تمام سرنشینان آن منجر شد، سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرد که علل این حادثه در هفته‌های ابتدایی اردیبهشت‌ماه امسال به جمع‌بندی نهایی برسد.
براساس اعلام این سازمان سومین جلسه کمیته بررسی علل سانحه سانچی هفته اول اردیبهشت‌ماه در چین برگزار خواهد شد. 
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره آخرین وضعیت جعبه سیاه سانحه سانچی، اظهار داشت: سومین جلسه کمیته بررسی علل سانحه سانچی، هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری در چین و با حضور نمایندگان ۴ کشور عضو این کمیته که شامل ایران، کره جنوبی، چین و پاناما (به عنوان کشور صاحب پرچم) است، برگزار می شود.
هادی حق شناس ادامه داد: امیدوار هستیم در این جلسه، ۴ کشور عضو کمیته در مورد علل سانحه سانچی به نتیجه و جمع بندی برسند.
وی با اشاره به اینکه روند بررسی علل سانحه سانچی با موفقیت بوده است، بیان کرد: امیدواریم با اطلاعاتی که از دو جعبه سیاه (VDR) نفتکش سانچی و شناور فله‌بر کریستال استخراج ‌شده است و همچنین مصاحبه های صورت گرفته با خدمه شناور چینی توسط تیم ایرانی و سایر اطلاعات جانبی،  تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، تدوین گزارش نهایی علل سانحه سانچی تکمیل شود. 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: