تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۸۹
تعداد بازدید: ۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
قایقران بوشهری هدف از طرح پیمایش خلیج فارس با قایق پارویی را پاسداشت نام خلیج فارس و حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و گفت: برای طی این مسیر از قایق، پارو و لباس ساخت داخل استفاده کرده است.
به گزارش مارین نیوز، قایقران بوشهری پاروزدن خلیج فارس را یازدهم فروردین همزمان با سالروز میلاد امیر مومنان حضرت علی (ع) از یادمان شهدای اروندکنار در خوزستان آغاز کرده است.
مجید غریبی در ادامه مسیر قرار است دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس در جزیره هرمز باشد و دوازدهم اردیبهشت همزمان با زادروز امام عصر حضرت مهدی (عج) با حضور در یادمان شهدای بندرعباس سفرش را به پایان برساند.


وی در روز ملی فناوری هسته‌ای وارد بندر بوشهر محل قرار گیری نخستین نیروگاه اتمی کشور شد و مسوولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان از او استقبال کردند.
غریبی هدف از کارش را پاسداشت نام خلیج فارس و حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و گفت، برای طی این مسیر از قایق، پارو و لباس ساخت داخل استفاده کرده است.
این مهندس بسیجی افزود: دوستان من از هیئت قایقرانی به من پیشنهاد کرده بودند تا برای این مسیر پارو و قایقی را از دبی و امارات متحده عربی تهیه کنم که من مخالفت کرده بودم و مایل هستم و اصرار دارم تا از قایق و پاروی ساخته‌ هموطنان خودمان استفاده کنم.
این قایقران که 23 سال است پارور می‌زند، برای پیمودن این مسیر، 6 سال برنامه‌ریزی کرده و سه ماه هم تمرین سخت و مستمر داشته است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: