تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۱۲
تعداد بازدید: ۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
با توجه به عدم شناخت کافی کارفرمایان و سازمان های دریایی از توانمندی شرکتهای دانش ‌بنیان دریایی، ضرورت توسعه کمی و کیفی و همچنین تکمیل زنجیره ارتباط با متقاضیان و کارفرمایان، ستاد دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری اقدام به تهیه و انتشار کتابچه معرفی این شرکت ها به دو زبان فارسی و انگلیسی نموده است.
به گزارش مارین نیوز، امروزه شاهد رشد توانمندی های کشور در حوزه محصولات دانش بنیان دریایی بوده ایم که با همت جوانان این مرز و بوم  محصولات فناورانه دریایی متنوعی در داخل تولید شده است. با توجه به حمایت ‌های صورت گرفته و سیاست ‌های اتخاذ شده در خصوص توسعه شرکت ‌های دانش ‌بنیان دریایی توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی، از ابتدای تاسیس تعداد این شرکت ‌ها روند افزایشی مناسبی داشته ‌اند. بطوریکه در سال 93 تعداد شرکت‌ های دانش ‌بنیان دریایی 12 شرکت بوده که این تعداد در پایان سال 96 با 300% رشد به 49 شرکت رسیده است.
یکی از خلاءها و مشکلاتی که برای شرکت های دانش بنیان دریایی وجود دارد، عدم شناخت کافی کارفرمایان و سازمان های دریایی از توانمندی این شرکتها است. با توجه به ضرورت این امر و توسعه کیفی و کمی شرکت ‏های دانش ‌بنیان دریایی و همچنین تکمیل زنجیره ارتباط شرکت‏ ها با متقاضیان و کارفرمایان دریایی، ستاد دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری اقدام به تهیه و انتشار کتابچه معرفی شرکت های دانش بنیان دریایی به دو زبان فارسی و انگلیسی نموده است. در این کتابچه به معرفی شرکت ها، حوزه فعالیت، محصولات و توانمندی شرکت ‏های دانش ‌بنیان دریایی  پرداخته شده است.
کتاب فوق در اختیار سازمان ها و متقاضیان دریایی قرار خواهد گرفت و زمینه مناسبی را برای گسترش ارتباط شرکت ها با سازمانها را فراهم خواهد نمود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: