تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۱۳
تعداد بازدید: ۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
کارگاه آموزشی «مدل سازی امواج با استفاده از نرم افزار wavewatch III»، اردیبهشت 97 در دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران برگزار می شود.
به گزارش مارین نیوز، این کارگاه 2 روزه که در تاریخ 4 الی 6 اردیبهشت 97 در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود، در برگیرنده برنامه محتوایی از جمله مقدمه ای بر تئوری های حاکم بر مدل سازی امواج، آشنایی با سیستم عامل لینوکس به عنوان سیستم عامل پشتیبان مدل WAVEWATCH III، چگونگی نصب و اجرای مدل WAVEWATCH III، نحوه آماده سازی مدل شامل تهیه فایل های ورودی و شرایط مرزی و مشاهده نتایج مدل اجرای چندین مثال کاربردی می باشد.
هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی با یکی از کاراترین و معتبرترین نرم افزارهای حال حاضر مدل سازی امواج ناشی از باد بهنام WAVEWATCH III است که نزدیک به سه دهه از شکل گیری آن می گذرد. این نرم افزار که قابلیت مدل سازی امواج در ابعاد Global را نیز دارا می باشد عمدتا برای شرایط آب عمیق کاربرد دارد، اگرچه در آینده نزدیک دقت عملکرد آن در آب های کم عمق و ساحلی نیز افزایش خواهد یافت و کاربران خواهند توانست از آن برای مدل سازی تمامی نواحی دریا با دقت کافی استفاده نمایند.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی با مدرسی دکتر سید مصطفی سیادت موسوی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران برگزار می شود. 

لازم به ذکر است، هزینه ثبت نام برای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت 900/000 ریال، دانشجویان دیگر دانشگاه ها 1/800/000 ریال و ثبت نام آزاد 2/500/000 ریال می باشد که در بخش ثبت نام آزاد برای اعضاء انجمن مهندسی دریایی ایران 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: