تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۴۲
تعداد بازدید: ۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز کشور‌های دنیا جایگاه نیروی دریایی ایران را پذیرفته‌اند و نیروی دریایی جایگاه خود را با موفقیت اثبات کرده است.
به گزارش مارین نیوز، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند که صبح امروز با حضور ۳۵ هیئت عالی رتبه‌ نظامی در تهران آغاز شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ این اجلاس نشان دهنده‌ی اقتدار و توانمندی نیروی دریایی است و این نیرو توانسته است در دریای آزاد و اقیانوس هند برای تامین امنیت فعال باشد.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با ببان اینکه امروز کشورهای دنیا جایگاه نیروی دریایی ایران را پذیرفته‌اند و نیروی دریایی جایگاه خود را با موفقیت اثبات کرده است، گفت: در اجلاس بزرگ امروز درباره‌ بالا بردن هماهنگی‌ها و همکاری‌ها و مبارزه با تروریسم به ویژه در اقیانوس هند تصمیم گیری می‌شود ولی درباره‌ی رزمایش‌های رزمی تصمیم گرفته نمی‌شود.
وی‌ افزود: هشت سال پیش اجازه این همایش را از فرماندهی کل قوا گرفتیم و دو سال قبل این موضوع تصویب شد.
معاون هماهنگ‌ کننده ارتش  ادامه داد: در جلسه محرمانه فرماندهان در روز چهارشنبه درباره برگزاری رزمایش مشترک‌ بین‌ کشورها تصمیم گرفته می‌شود.
دریادار سیاری خاطرنشان کرد: این رزمایش‌ ها رزمی نیست و برای هماهنگی بیش‌ تر برای مقابله با دزدی دریایی است.
معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان گفت: سال گذشته رزمایش امداد و نجات در کشور بنگلادش برگزار شد که نیروی دریایی ایران نیز در این رزمایش حضور داشت.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: