تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۶۱
تعداد بازدید: ۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: روزهای جمعه و شنبه به سبب تشدید ناپایداری‌ها و وزش تندباد، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.
به گزارش مارین نیوز، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده عبور متناوب امواج ناپایدار جو از امروز تا اوایل هفته پیش رو است و جو استان به تناوب تحت تأثیر امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد.
نادر شفیع‌خدایی اضافه کرد: طی این مدت آسمان استان به تناوب ابری همراه با بارش پراکنده، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با وزش تندباد، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت به ویژه از اواخر وقت پنجشنبه و در روزهای جمعه و شنبه به سبب تشدید ناپایداری‌ها و وزش تندباد، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.
وی تصریح کرد: بنابراین در طی این مدت شرایط برای ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای کوچک و تفریحی نامساعد است و باید از ترددهای غیرضروری پرهیز شود.
شفیع‌خدایی ادامه داد: همزمان با وزش تندباد احتمال ایجاد گرد و خاک محلی در برخی نقاط استان بوشهر نیز وجود دارد.
وی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع تند باد تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از عصر امروز در همه سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ و در هنگام وقوع تندباد تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: