تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۶۸
تعداد بازدید: ۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
پژوهشگاه صنعت نفت، شرکت فورچون (Fortune) و یک سرمایه‌گذار داخلی با هدف طراحی و ساخت واحد ال ان جی با ظرفیت ۵۰۰ تن در روز تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش مارین نیوز، معاون فناوری و روابط‌ بین‌ الملل پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه امضاء این تفاهم‌ نامه با اشاره به طرح های سال های اخیر وزارت نفت در جنوب کشور با هدف صادرات گاز، اظهار داشت: شرکت فورچون به عنوان یک شرکت سازنده تجهیزات LNG که دارای لایسنس ال ان جی نیز در چین است، در کنار پژوهشگاه صنعت نفت و یک شرکت سرمایه‌ گذار داخلی برای طراحی و ساخت یک واحد مینی ال ان جی توافق کردند. 


منصور بزمی افزود: انتقال فناوری واحد‌های LNG و ارایه سرویس‌ های مهندسی از مهم‌ترین فعالیت‌ ها و اقداماتی است که از سوی این مرکز تحقیقاتی در این پروژه دنبال خواهد شد.
بزمی به انتخاب این شرکت چینی نیز اشاره کرد و گفت: از آنجایی که این شرکت چینی تجهیزات متعددی در زمینه ال ان جی می‌ سازد و آمادگی سرمایه‌ گذاری در این پروژه را دارد به عنوان یکی از شرکا در طراحی و ساخت انتخاب شد. 
معاون فناوری پژوهشگاه تصریح کرد: با توجه به این‌که پژوهشگاه صنعت نفت چند سالی است که در این زمینه فعالیت داشته است، توانسته تعاملات مثبتی را با بخش خصوصی و شرکت‌ های خارجی به منظور تامین سرمایه و استفاده از لایسنس‌ مورد نظر برقرار کند. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: