تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۸۶
تعداد بازدید: ۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
در جلسه ای مشترک تفاهم نامه سه جانبه صندوق صنایع دریایی، گروه توسعه کار آفرینی پویش ثمین و بانک قرض الحسنه رسالت در راستای ایجاد اشتغال زایی و حمایت از مشاغل خرد دریایی به امضای طرفین رسید.
به گزارش مارین نیوز، در جلسه ای مشترک مابین صندوق توسعه صنایع دریایی، گروه توسعه کارآفرینی پویش ثمین و بانک رسالت تفاهم نامه ای باهدف ایجاد اشتغال خرد دریایی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد به صیادان کشور جهت خرید و نوسازی شناورها از سوی بانک قرض الحسنه رسالت و با حمایت صندوق توسعه صنایع دریایی به امضای طرفین رسید.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این نشست بر لزوم اختصاص هرچه بیشتر تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور رفع موانع پیش‌روی کارآفرینان و ایجاد اشتغال پایدار در کشور تأکید کرد. 
حسین زاده ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه به عنوان بستر مورد نیاز برای ایجاد و حمایت از کسب و کارهای خرد با رویکرد مسئولیت‌ پذیری اجتماعی برای دستیابی به توسعه پایدار را نیاز امروز کشور برشمرد.
رضوانی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی نیز در این جلسه عنوان نمود: صندوق توسعه صنایع دریایی بعنوان حامی صنایع دریایی از هیچ کوششی در راستی ارتقای صنایع دریایی دریغ نخواهد نمود و به عنوان بخشی از رسالت خود، حمایت از صنایع خرد دریایی که موجب اشتغال ساحل نشینان میهن اسلامی و کمک به محرومیت زدایی این مناطق می گردد را وظیف خود دانسته و امیدوار است با حمایتهایی از این دست جوانان این مرز و بوم را بسوی صنایع دریایی ترغیب نماید.
گفتنی است، این قرارداد به منظور حمایت از تولید داخلی و افزایش ظرفیت اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دریایی و حمایت از افراد توانمند، کارآفرین، صنعتگران و نوآوران صنایع دریایی در ایجاد کسب و کارهای بازار محور با رویکرد توسعه فعالیت در قالب پشتیبان‌ها، خوشه‌ها، شبکه‌ها و زنجیره‌های ارزش و به منظور تقویت اقتصاد محلی و منطقه‌ای با محوریت قرض‌الحسنه منعقد شده است.
این جلسه روز شنبه ۹۷/۰۲/۰۸ با حضور رضوانی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی، حسین‏زاده مدیرعامل بانک رسالت، حیدری مدیرعامل گروه توسعه کارآفرینی ثمین، بخشایش مدیر کل صید سازمان شیلات کشور و حسینی نماینده اتحادیه صیادی کشور در دفتر مدیریت بانک رسالت تشکیل شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: