تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۳۰۹
تعداد بازدید: ۲۵۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
مدیرعامل کشتى سازى و صنایع فرا ساحل ایران (ایزوایکو) گفت: ایزوایکو در مدت زمان معین شده موفق به تحویل تمامى سفارشات خود در زمینه ى ساخت و تعمیر کشتى هاى اقیانوس پیما و سکوهاى حفارى نفت و گاز به مشتریان خود شده است.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل کشتى سازى و صنایع فرا ساحل ایران (ایزوایکو) در نمایشگاه بین‌ المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به آخرین دستاوردها و فناوری ‌های روز متخصصین در حوزه کشتى سازى و صنعت دریایى، اظهار داشت: ایزوایکو در مدت زمان معین شده موفق به تحویل تمامى سفارشات خود در زمینه ى ساخت و تعمیر کشتى هاى اقیانوس پیما و سکوهاى حفارى نفت و گاز به مشتریان خود شده است.
حمیدرضا رضاییان اصل خاطر نشان کرد: این شرکت با توجه به تحویل سفارش ها، آمادگى بستن قراردادهاى جدید را دارد.
رضاییان اصل با اشاره به استفاده از توانمندهاى داخلى، گفت: امروز کشور در حوزه کشتى سازى توانمند شده است و بیش از ٧٠ درصد از صنعت دریایى کشور در اختیار ایزوایکو قرار دارد و به نوعى باید از این توانمندى استفاده شود.

گفتنی است، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشورمان سالانه با حضور شرکت های توانمند داخلی و خارجی برگزار می ‌شود.


منبع: فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Ukraine
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
مهندس عزیز یک راه حل بیشتر ندارید آنهم اجاره بلند مدت بخش کشتی سازی به جوینت خارجی مستقر در ایران.

خواهشا یک اشتباه را هزار بار تکرار نکنید. 20 سال هست که از این شعارها و حرفها میزنید و روز بروز هم وضعیت کشتیسازی ایران وخیمتر میشود.

مشکل صنعت کشتی سازی ایران این هست که حتی مدیران ارشد آن هم گلوگاه ها را نمی دانند و نمی بینند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
حداقل برای سر دادن شعار های حماسی لاشه کشتیهای نیمه تمام در اسکه های ایزوایکو را از آنجا دور کنید چون این صحنه های تاسف بار با شعارهای داده شده کاملا" ضدیت دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
واقعا تا کجا این همه ادعا،،، بقول دوست قبلی حداقل لاشه پروژه های ناتمام رو دور کنید بعدادعا کنید،،،،، ادم مونده قسم حضرت عباس رو قبول کنه با دم خروس
کارناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
...... بقول دیگر نظر دهندگان اول لاشه کشتیهای قبلی را بردارید بعد حرف بزنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: