تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۳۳۶
تعداد بازدید: ۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
بیستمین همایش بین المللی صنایع دریایی به عنوان معتبرترین رویداد دریایی کشور با هدف ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی، افزایش تعامل و عرضه آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و صنایع وابسته در جزیره کیش برپا می شود.
به گزارش مارین نیوز، دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران اعلام نمود، همایش بین المللی صنایع دریایی که همه ساله توسط این انجمن و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر ارگان های دریایی کشور برگزار می شود، بیستمین دوره آن به دبیری دکتر محمدرضا بهاری، استاد دانشکده مهندسی عمران در گرایش های سازه و صنایع فراساحل، دانشکده فنی دانشگاه تهران طی روزهای 26 و 27 آذر ماه 1397 در جزیره کیش برپا خواهد شد. 
صنایع دریایی کشور بعنوان بخشی مهم از فعالیتهای اقتصادی کشور، طی سالهای اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و در عین حال فراز و نشیب های مختلفی را نیز تجربه کرده است. برگزاری منظم و سالانه همایش های صنایع دریایی فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالش‌های این حوزه مهم از صنعت کشور است. تحریم های اقتصادی کشور و خصوصاً صنایع دریایی و دریانوردی در سالهای گذشته و احتمال برگشت آنها تنگناهای جدی در مسیر توسعه دریایی بوجود آورده است. انتظار آن است که با استفاده هوشمندانه از شرایط به وجود آمده در راستای تقویت و توسعه ساخت و تولید داخل با بهره‌ مندی از بستر همایش بیستم، زمینه های بهره برداری بهتر از این فرصت فراهم گردد. 
در این راستا، از عموم پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران علاقمند به توسعه صنایع و امور دریایی کشور دعوت می شود با حضور فعال خود از طریق ارائه مقاله، شرکت در کارگاه آموزشی، حضور در همایش و برنامه های جانبی در تحقق اهداف آن همکاری نمایند. 
سخنرانی مسئولان و مدیران ارشد دریایی کشور، سخنرانی اساتید برتر داخلی و بین المللی، ارائه سخنرانی های علمی و مقالات تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، میزگرد و پنل های تخصصی و برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی از برنامه های این همایش خواهد بود. 
شایان ذکر است، در این همایش که معتبرترین رویداد دریایی کشور است، پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران علاقمند به توسعه صنایع و امور دریایی، سخنرانی و مقالات خود را  ارائه می کنند و میزبان قشر عظیمی از جامعه دریایی و دانشجویان می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران با شماره های ذیل ارتباط برقرار نمایید. 
021-44273495-7 





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: