تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۳۳۹
تعداد بازدید: ۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاسک گفت: ساخت ساختمان هنرستان علوم وفنون دریایی جاسک در مساحتی بیش از 10 هزار متر مربع طی روزهای آینده در شرقی‌ ترین منطقه از هرمزگان کلنگ ‌زنی می ‌شود.
به گزارش مارین نیوز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاسک با بیان اینکه هنرستان علوم و فنون دریایی جاسک در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریال احداث می‌شود، اظهار داشت: با توجه به حضور منطقه دوم دریایی ولایت در این بندر ساحلی هنرجویان این هنرستان با گذراندن آموزش تحصیلی در رشته‌ های دریایی توسط منطقه مذکور جذب کار خواهند شد.
عیسی رخ‌ سفید گفت: این هنرستان در سطح شهرستان در سال 95 در رشته‌های صنایع شیمی، الکترونیک، مکانیک و ناوبردر یک ساختمان بصورت مقطعی آغاز به کار کرد که با ساخت ساختمان هنرستان مزبور در این شهرستان هنرستان مورد نظر مستقل خواهد شد.
رخ‌سفید همچنین در ادامه به ساخت 6 مدرسه در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و استانداری هرمزگان در تلاش هستیم تمامی مدارس کپری را در سطح شهرستان جاسک حذف کنیم.
وی تصریح کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان با کلنگ ‌زنی 6 مدرسه از جمله نریگی، سرتیتکن، گواه، گزرک، چیرکی دف و میسکینک با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال بزودی در این منطقه محروم به زمین زده می‌شود که با ساخت مدارس یاد شده در این منطقه بیش از یکصد دانش ‌آموز ابتدایی از مدرسه ساختمانی برخوردار خواهند شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: