تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۳۵۰
تعداد بازدید: ۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
برای نخستین بار کنفرانس بین المللی پارک ها و مراکز رشد (2018 IASP) به میزبانی ایران برگزار می شود و در این رویداد 500 متخصص حوزه پارک‌های فناوری از سراسر دنیا به ایران سفر خواهند کرد.
به گزارش مارین نیوز، سی و پنجمین کنفرانس بین المللی پارک ها و مراکز رشد (2018 IASP) برای نخستین بار به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار می شود.

علی‌ مرتضی بی‌ رنگ قائم مقام در امور بین‌ الملل و رییس مرکز تعاملات بین ‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری در دیدار با مدیرکل انجمن بین ‌المللی پارکها و مراکز رشد که به تهران سفر کرده بود، گفت: معاونت علمی از این کنفرانس حمایت معنوی می کند و با وزارت امور خارجه برای تسهیل امور مربوط به مهمانان تعامل خواهد داشت. 

لوییس سنز، مدیرکل انجمن بین‌ المللی پارکها و مراکز رشد در این دیدار با اشاره به برگزاری سی‌ و ‌پنجمین کنفرانس بین‌ المللی پارک‌ ها و مراکز رشد در ایران، گفت: این دوره از کنفرانس مهم بین ‌المللی از تاریخ 2 الی 5 سپتامبر 2018 (11 لغایت 14 شهریور ماه سال‌ جاری) به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده دارد و علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌ توانند به تارنمای آن به نشانی iasp2018isfahan.com مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: