تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۴۰۹
تعداد بازدید: ۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
هنرستان علوم و فنون دریایی شهید کلانتری محمودآباد مازندران به عنوان پایلوت طرح "استاندارد سازی، توانمند سازی و ارتقای کیفیت آموزشی و تخصصی هنرستان های علوم و فنون دریایی کشور" انتخاب شد.
به گزارش مارین نیوز، به همین منظور کارگاه توجیهی آموزشی، تشریح الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO برای پرسنل، کارکنان و هنرآموزان این هنرستان با مشارکت موسسه دانش بنیان رده بندی ایرانیان و با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان، استان و دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت متبوع برگزار شد. 


معاون توسعه، تجهیز و فناوری دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش از سیاست توسعه مشارکت شاخه فنی و حرفه ای در برنامه های معاونت آموزش متوسطه در سال 1397 به ویژه در رشته های دریایی خبر داد. 
علی نژاد افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با سازمان بنادر و دریانوردی، مقرر شد آموزش های رشته های دریایی شاخه فنی و حرفه ای با استانداردهای STCW با همکاری موسسه دانش بنیان رده بندی ایرانیان اجرایی شود. 
وی همچنین از اجرایی شدن این فرآیند در هنرستان های دیگر در آینده نزدیک خبر داد. 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد نیز گفت: استفاده از ظرفیت آموزشی ارگان های دریایی و تأمین شرایط و بستر مناسب به منظور همسان سازی سرفصل و محتوای آموزشی متناسب با کنواسیون های بین المللی از دیگر  اهداف است. 

شایان ذکر است، این کارگاه آموزشی به مدت دو روز و با حضور عوامل اداری و آموزشی هنرستان علوم و فنون دریایی شهید کلانتری، علی نژاد معاون توسعه، تجهیز و فناوری دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش، بهرامی کارشناس توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و عابدینی مدیر واحد سیستم های مدیریتی مؤسسه رده بندی ایرانیان (مدرس دوره) در شهرستان محمودآباد برگزار شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: