تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۴۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
معاون اول رئیس جمهوری؛ مصوبه دولت مبنی بر شناخته شدن بندر کاسپین به عنوان مرز دریایی برای تردد کالا و مسافر را، به وزارت راه و شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ کرد.
به گزارش مارین نیوز، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، ابلاغیه شناخته شدن اسکله بندر کاسپین در استان گیلان را به عنوان مرز رسمی و مجاز دریایی برای ورود و خروج وسایل نقلیه، کالاها و مسافر به دستگاه های ذیربط (وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی) ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش، هیات وزیران در جلسه بیست و دوم خرداد امسال به پیشنهاد کارگروه ذیربط در کمیسیون امور زیربنایی دولت، تبصره یک ماده ۱۰۳ امور گمرکی مصوب سال ۱۳۹۰ مجلس را بررسی کرد و شناخته شدن بندر کاسپین را به عنوان مرز رسمی به تصویب رساند.
گفتنی است این مصوبه به کلیه دستگاه ها و نهادهای دولتی و سایر دستگاه های زیر مجموعه قوای قضائیه و مقننه نیز جهت اطلاع ابلاغ شده است.
خاطرنشان می‌شود بندر کاسپین به منطقه آزاد انزلی متعلق بوده و در ۲۳ اسفند ماه سال گذشته تفاهم‌نامه ای میان سازمان منطقه آزاد انزلی با سازمان نبادر و دریانوردی به امضا رسید که بر اساس آن، وظایف و حیطه اختیارات این دو سازمان در دو بندر انزلی و کاسپین به صرت جزء به جزء تشریح شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: