تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۴۳۹
تعداد بازدید: ۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
سرپرست فرمانداری تنگستان گفت: پروژه لایروبی اسکله بندر بوالخیر در مرحله مناقصه است و پیش بینی می ‌شود در ماه آینده، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.
به گزارش مارین نیوز، سرپرست فرمانداری تنگستان ظهر یکشنبه در نشست تکریم و معارفه مسول دفتر امور دریایی و بندری بندر بوالخیر در بخش دلوار، اظهار داشت: پروژه‌ لایروبی اسکله بندر بوالخیر در مرحله مناقصه است و پیش بینی می ‌شود در ماه آینده، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.
احمد دشتی اضافه نمود: این پروژه با عمق ۴ متر اجرا خواهد شد که باعث می‌ شود شناور‌ها و لنج‌ های با تناژ بالا، قابلیت پهلوگیری در این اسکله را داشته باشند.
سرپرست فرمانداری تنگستان تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌ های بندری از عمده مطالبات مردمی است که در حوزه ساحلی تنگستان سکونت داشته و معیشت آن‌ ها در ارتباط و وابسته به دریاست و این مهم در برنامه‌ های کاری و اولویت دار فرمانداری شهرستان است.
وی افزود: با توجه به ظرفیت بالایی که در خصوص صادرات کالا و مواد غذایی از طریق بندر بوالخیر ایجاد شده است، توسعه این زیرساخت‌ ها در بوالخیر، می‌تواند نقش مهمی در تسریع فرایند بارگیری و تخلیه داشته باشد.
این مقام مسول لایروبی اسکله بندر محمدعامری و بوالخیر را به منظور پهلوگیری شناور‌هایی با تناژ بالا و همچنین برای امکان پهلوگیری شناور‌های فلزی لازم و ضروری دانست و گفت: توسعه اسکله بوالخیر به منظور تسریع در فرایند بارگیری و تخلیه، می‌بایست از ۵۰ متر به ۲۰۰ متر اجرایی شود.
دشتی همچنین تجهیز اسکله بندر بوالخیر به سیستم اطفای حریق و شناور آتش خوار را به سبب آتش‌سوزی‌های اخیر ضروری دانست و خواستار تجهیز این اسکله به این موارد ایمنی شد.
در این نشست که با حضور معاون امور دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و در دفتر فرماندار تنگستان برگزار شد، از زحمات سعید فقیه مسول دفتر امور دریایی و بندری سابق بندر بوالخیر تقدیر و احمد رییسی برای این سمت معارفه شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: