تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۴۵۱
تعداد بازدید: ۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
مدیرعامل شركت نفت و گاز پارس در نشستی با مدیران و سرپرستان واحدهای عملیات تولید این شركت با تاكید بر ضرورت حمایت از ساخت داخل از پیگیری برنامه‌ هایی با هدف مشارکت بیشتر و افزایش مستمر سازندگان در اجرای طرح‌ های مربوط به عملیات تولید خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شركت نفت و گاز پارس پس از بازدید میدانی از طرح های احداث نیروگاه سیكل تركیبی پارس جنوبی، پروژه ساخت مخازن ذخیره سازی میعانات گازی و جلسه با مجریان و پیمانكاران این دو طرح، در نشستی با همراهی معاون عملیات و پشتیبانی حضور یافت و با مدیران و سرپرستان بخش عملیات تولید و پشتیبانی دیدار كرد.


دراین نشست با اشاره به افزایش تدریجی تعداد سكوهای تولیدی پارس جنوبی، ضرورت بازنگری در ساختار نیروی انسانی و تقویت ارائه خدمات رفاهی به كاركنان بخش فراساحل مورد ارزیابی قرار گرفت.
محمد مشكین فام افزایش تاسیسات گازی و تولید پایدار گاز را مستلزم برنامه ریزی دقیق و ایجاد ساختار های متناسب با نیروی انسانی عنوان كرد و با تاكید بر خدمات دهی مطلوب به كاركنان، گفت: با توجه به اهمیت تولید از میدان مشترك، فضاهای رفاهی و مسكونی و خدمات مورد نیاز كاركنان تقویت خواهد شد.
مشكین فام در این باره با اشاره به تدوین طرح هایی از جمله ایجاد تاسیسات مسكونی در مجاورت سكوهای دریایی، گفت: اجرایی شدن طرح فوق، موجب بهبود استاندادرهای خدماتی، توسعه شاخص های كمی و كیفی در عملیات تولید از جمله كاهش بازه زمانی تعمیرات سالیانه، شتاب در عملیات پشتیبانی از سكوهای دریایی، كاهش توقف در چرخه تولید و تداوم تولید تكلیفی خواهد شد.
مدیرعامل شركت نفت و گاز پارس، با تاكید بر نگاه ویژه این شركت به استفاده از تولیدات داخلی در پروژه های گازی پارس جنوبی، از پیگیری برنامه هایی باهدف مشاركت بیشتر سازندگان و افزایش مستمر حمایت از ساخت داخل در اجرای طرح های مربوط به عملیات تولید خبر داد.
در ادامه این جلسه، ارزیابی میزان پیشرفت تعمیرات اساسی در سال جاری، لزوم حمایت از ساخت داخل، قراردادهای درحال اجرای عملیات تولید، توسعه فضاهای مسكونی در بخش فراساحل و عملیات پشتیبانی سكوهای دریایی تبیین شد.
مدیرعامل شركت نفت و گاز پارس در ادامه سفر هفتگی به پارس جنوبی  با همراهی مجریان طرح های توسعه پارس جنوبی از ردیف های شیرین سازی و واحد بازیافت گوگرد فاز ١٣ و ٢٢ تا ٢٤ و پالایشگاه فاز ١٤ بازدید كرد.
بر اساس اعلام روابط عمومی این شرکت، در بازدید میدانی مشكین فام از پالایشگاه طرح های یاد شده، وضعیت تولید گاز شیرین در دو ردیف شیرین سازی درحال بهره برداری فاز١٣ و ردیف اول درحال تولید فازهای ٢٢ تا٢٤ پارس جنوبی و ردیف های فرایندی باقیمانده این طرح ها توسط تیم كنترل پروژه مورد ارزیابی قرار گرفت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: