تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۴۷۲
تعداد بازدید: ۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
با به پرواز در آمدن ۳۲ کبوتر به یاد شهدای حادثه سانچی و اهدای شاخه های گل به دریانوردان، روز جهانی دریانوردی در بندر خرمشهر گرامی داشته شد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر کل بندر خرمشهر در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی گفت: افزون بر ۲۰ هزار دریانورد سالانه از کشورهای مختلف نظیر هند، پاکستان، امارات و کشوهای آفریقایی در بندر تجاری خرمشهر تردد می کنند.
محمد محسنی افزود: دوری ۶ تا ۸ ماهه آنها از خانواده و مسئولیت سنگین کشتی ها در آب های آزاد از جمله سختی های شغل دریانوردی است.


وی در این دیدار گفت: کار در دریا و حرفه دریانوردی یکی از پرمخاطره ترین مشاغل جهان به شمار می رود و دریانوردان نقش مهمی در تجارت جهانی بر عهده دارند.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ضمن اشاره به شعار روز دریانوردی امسال "سلامت دریانوردان" بر لزوم توجه به سلامت روحی دریانوردان و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به دریانوردان تأکید ویژه ای کرد.
محسنی ابراز امیداواری کرد که سلامت دریانوردان همواره مورد توجه دولت و تأکید نهادها و صاحبان صنعت دریانوردی قرار گیرد و این قشر پرتلاش و زحمت کش با دغدغه کمتر به رسالت خطیر و مهم خود بپردازند.
در این مراسم با اهدای شاخه های گل به دریانوردان روز جهانی دریانوردی در بندر خرمشهر گرامی داشته شد.
همچنین ٣٢ كبوتر به ياد شهدای حادثه سانچی در آسمان خرمشهر به پرواز درآمد.


گفتنی است، شعار امسال روز جهانی دریانورد سلامت روحی و جسمی دریانوردان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: