تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۴۷۷
تعداد بازدید: ۲۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: کشتیرانی والفجر بوشهر برای استفاده مسافران تحت تملک و اختیار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار می ‌گیرد.
به گزارش مارین نیوز، سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به وضعیت پایانه دریایی مسافری اسکله والفجر بوشهر، اظهار داشت: پایانه دریایی مسافری شرکت کشتیرانی والفجر بوشهر از شهریورماه ۱۳۹۶ تعطیل و درب سالن مسافری قفل واسکله مزبور بسته شد.
نورالله اسعدی با بیان اینکه با تعطیلی این اسکله بروز اختلافات و سرگردانی مسافران مسیر بوشهر خارک و بالعکس شده بود، تصریح نمود: برای بهبود وضعیت مسافران در مسیر مذکور با پیگیری مداوم استاندار بوشهر و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر منجر به حصول توافقنامه با شرکت کشتیرانی والفجر شد.
وی افزود: در این راستا بدنبال رایزنی‌ های مداوم، مقرر شد سالن سفر‌های خارجی و اسکله مربوطه در ازای پرداخت قیمت کارشناسی روز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از والفجر خریداری و در اختیار مردم قرار گیرد.
اسعدی با بیان اینکه این مهم طی صورتجلسه تنظیمی به امضاء طرفین رسید، خاطر نشان نمود: با توجه به اینکه سالن مورد نظر نیاز به تعمیرات و خرید تجهیزات برودتی دارد، موضوع با قید فوریت در دستور کار معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی قرار گرفت و این هفته برای استفاده مسافران دریایی خصوصا مردم خارک به بهره برداری می‌رسد.
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، بیان نمود: محدوده مذکور از محدوده والفجر بطور کامل تفکیک شده و تحت تملک و اختیارات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار می ‌گیرد.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم منتصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
با سلام و عرض ادب
از شهر شیراز مزاحم میشم میخواستم بدون برای تهیه بلیط کشتی از بوشهر به دوحه چگونه اقدام کنیم ؟ با تشکر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: