تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۱۴
تعداد بازدید: ۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
پیام دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی به مناسبت روز جهانی دریانورد ۲۰۱۸ در مراسم این روز جهانی در ایران قرائت شد و کیتاک لیم این روز را به تمامی دریانوردان سراسر جهان و از جمله ایران تبریک گفت.
به گزارش مارین نیوز، متن پیام کیتاک لیم دبیر کل سازمان بین‌ المللی دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد ۲۰۱۸ بدین شرح است:
دریانوردان شغل چالش برانگیز و سختی را عهده دار میباشند و بنابراین لازم است از نظر جسمی و روحی در وضعیت خوبی قرار بگیرند. ایمنی دریانوردی، علیرغم پیشرفت های تکنولوژیک نظیر هوش مصنوعی، همواره وابسته به تخصص، مهارت و انگیزه دریانوردان بوده است. شغل دریانوردان اگرچه می تواند رضایت بخش باشد اما بسیاری از عوامل می تواند بر کیفیت و ایمنی جان اشخاص در دریا اثر بگذارد. این عوامل شامل مرخصی ساحلی، تهدید ناشی از رها کردن کشتی، پرداخت فوری دستمزدها و جریان اقدامات جنایتکارانه می شود و حتی مسائل ساده نظیر دسترسی به اینترنت و ایجاد تسهیلات وب سایت بر روی کشتی را نیز در برمی گیرد.
تمام این موضوعات تحت یک عنوان جمع می شوند و آن هم رفاه و سلامتی دریانوردان است.
و امسال کمپین و فراخوانی روز جهانی دریانورد در حیطه کشتیرانی به این موضوعات مهم می پردازد. در همین رابطه قصد داریم که برخی از رفتارها و عملکردهای خوب و مثبت را معرفی نماییم، ولی کمپین همچنین برخی از مشکلات موجود را نیز مورد بررسی و توجه قرار خواهد داد.
این فراخوانی، همچون سال های گذشته بر رسانه های اجتماعی متمرکز خواهد بود. روش های زیادی برای مشارکت وجود دارد که در پایان این پیام معرفی خواهیم نمود.
روز جهانی دریانورد ۲۰۱۸ سکویی فراهم می نماید تا از استانداردهای بالا برای رفاه دریانوردان حمایت کنیم و این قدرت را به کشتیرانی ها و سایر فعالان این صنعت می دهند که نشان دهند، چگونه می توانند شرایط خوب کاری را برای دریانوردان ایجاد و بنابر این سهم بزرگ و مثبتی در رفاه آنها ایفا نمایند.
مهمتر اینکه این مناسبت دریانوردان را تشویق می کند تا دیدگاه ها و تجارب دریایی خود را از طریق درگاه بر خط سایت آیمو به اشتراک بگذارند و اگرچه ما بیمی از بیان حقایق و زوایای مبهم و تاریک مطروحه نداریم، در صدد آن هستیم تا این فراخوانی پیام مثبتی را القاء کند. همچنین این کمپین به دریانوردان امکان می دهد به ما نشان دهند که یک روز خوب در دریا از نظر آنها چگونه توصیف می شود.
بنابراین از شما تقاضا می کنم به کمپین ما بپیوندید و در آن شرکت نمایید، تجربه های خود را به اشتراک بگذارید و ما را در هدایت کامل این موضوع مهم و در عین حال نادیده گرفته شده یاری نمایید.
برای این منظور دو هشتک در نظر گرفته شده است. هشتک اول عبارت است از SupportSeafaresWellbeing# که می تواند توسط شرکت های کشتیرانی و دیگر فعالان صنعت دریانوردی مورد استفاده قرار گیرد و به موجب آن نشان دهند که چگونه یک محیط کاری مناسبی را برای دریافت فراهم می نمایند و مسایل بهداشت روانی در میان آنها را مورد توجه و لحاظ قرار می دهند.
عنوان هشتک دیگر که توسط دریانوردان می تواند مورد استفاده قرار گیرد، عبارت است از GoodDauatSea# که به موجب آن دریانوردان می توانند تجارب دریایی و عکس های خود را در آن بارگزاری نمایند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: