تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
معاون عملیات شركت حفاری شمال با اعلام اینکه شركت حفاری شمال موفق شد ناوگان خدمات فنی حفاری خود را به تجهیزات و ملزومات مدرن و پیشرفته در امر ارائه خدمات casing running تجهیز کند، گفت: هم اكنون با تكیه به متخصصان داخلی، تجهیزات بروز و تكنولوژی جدید می توانیم در حد استانداردهای شركت های نامی این خدمات را به كارفرمایان ارائه کنیم.
به گزارش مارین نیوز، معاون مدیرعامل در عملیات شركت حفاری شمال با اعلام اینکه شركت حفاری شمال موفق شد ناوگان خدمات فنی حفاری خود را به تجهیزات و ملزومات مدرن و پیشرفته در امر ارائه خدمات casing running تجهیز کند، اظهار داشت: این مهم با توجه به انجام برنامه ریزی های مدون و وسیعی در امر بروزرسانی و ارتقاء تجهیزات خدمات فنی، خصوصاً در بخش سرویس مذكور علی رغم مشكلات عدیده تحقق پیدا کرد.
احسان اسكندری تاكید نمود: با توجه به تجهیز بخش خدمات فنی شركت حفاری شمال به این تجهیزات فوق مدرن، امكان ارائه سرویس مذكور بصورت كاملاً ویژه، در این شركت با توانی بیشتر از پیش میسر شده است و هم اكنون آماده ارائه این خدمات بصورت كامل و ویژه هستیم.
وی افزود: تا پیش از این، شركت حفاری شمال ارائه این خدمات را براساس تكنولوژی و تجهیزات پیشین و موجود در كشور به انجام می رساند، ولیكن هم اكنون با تكیه به متخصصان داخلی، تجهیزات بروز و تكنولوژی جدید می توانیم در حد استانداردهای شركت های نامی این خدمات را به كارفرمایان ارائه کنیم.
معاون مدیرعامل در عملیات عنوان نمود: با توجه به تجهیز شركت به تجهیزات نوین و افزایش توان خدمات رسانی، این مهم تأثیر بسزایی بر افزایش توان فنی شركت داشته و در تحقق اهداف عالیه شركت بسیار مؤثر است.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان ساخت: برنامه آتی توسعه و ارتقاء سیستم های موجود در شركت حفاری شمال، خصوصاً در بخش عملیات حفاری، سرویس های خدمات فنی و خدمات ویژه در دستور كار اصلی شركت بوده و انشا ا... با برنامه ریزی انجام شده از این پس بصورت مرحله ای شاهد ارتقاء سیستم های موجود در شركت خواهیم بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: