تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی مهندسی از ارایه یک هزار و 916 خدمات جانبی صنعت حفاری مرتبط با تولید نفت و گاز در سه ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این خدمات با تلاش متخصصان و کارکنان مجرب و کاربست تجهیزات ناوگان فنی و تخصصی مدیریت های خدمات حفاری، خدمات سیمان و انگیزش چاه و خدمات ویژه حفاری به شرکت های متقاضی ارایه شد، اظهار داشت: در بخش مدیریت سیمان و انگیزش چاه در این مدت یک هزار و 32 عملیات شامل 607 مورد تزریق پذیری، 379 مورد سیمانکاری، 41 مورد اسیدکاری ویژه و پنج مورد اسیدکاری گسترده صورت گرفت . 
علیرضا لایجی افزود: مدیریت خدمات حفاری نیز در مدت پیش گفته با انجام 519 عملیات مشتمل بر 96 عملیات لوله مغزی سیار، 175 عملیات آزمایش چاه با ساق مته، 9 مورد عملیات حفاری با هوا به متراژ دو هزار و 451 متر، 171 مورد لوله گذاری چاه، 40 مورد نصب آویزه، 22 مورد عملیات بهره دهی چاه و شش عملیات حفاری فروتعالی(UBD) پاسخگوی درخواست های دریافت شده از سوی شرکت های متقاضی این خدمات بود . 
وی در امور فنی مهندسی گفت: 132 مورد نمودارگیری درون چاهی، 138 مورد نمودارگیری از سیال حفاری و 95 مورد عملیات چاه پیمایی در مجموع 365 مورد عملیات کارکرد شرکت در مدیریت خدمات ویژه از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه بود که در زمان پیش بینی شده محقق  گردید . 
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: در زمینه حفاری با هوا در حوزه مدیریت خدمات فنی در سه ماه گذشته یک هزار و 16متر و در خصوص نمودارگیری در مدیریت خدمات ویژه 43 مورد عملیات نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشتیم که دلیل آن افزایش تعداد درخواست ها بوده است .
وی اظهار کرد: خدمات ارایه شده در بخش های خدمات جانبی صنعت حفاری به روال معمول همزمان با شروع عملیات حفاری تا پایان عملیات و تولیدی شدن چاه صورت می پذیرد و قسمتی از خدمات مختص چاه های تعمیری و یا درحال بهره برداری است که گاها بدون حضور دکل انجام می گیرد و نقش مهمی در راستای افزایش تولید دارد . 
لایجی یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران توسعه خدمات جانبی را که افزون بر 20 نوع عملیات فنی، تخصصی و مهندسی است با توجه به وجود نیروهای کارآزموده و تجهیزات لازم در دستور کار دارد تا ضمن پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور بتواند در عرصه های پروژه های بین المللی و حضور در بازارهای منطقه به طور فعال مشارکت داشته باشد . 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: