تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
با همت و تلاش کارکنان و متخصصان داخلی، عملیات بهینه سازی و ارتقاء بورینگ در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت و صرفه جویی 8 میلیارد ریالی به سرانجام رسید.
به گزارش مارین نیوز، به همت متخصصان داخلی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، يک دستگاه ماشین بورینگ (Boring) در کارگاه مرکزی پالایشگاه ارتقا و بهینه سازی شد.


رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم با اعلام این خبر گفت: کاربرد این دستگاه در صنعت تراشکاری و براده برداری است که در گذشته اجرای عملیات به صورت دستی امکان پذیر بود.
سید پیام سجادی ادامه داد: به همت متخصصان داخلی کارگاه مرکزی نقشه بهینه سازی و ارتقای ماشین بورینگ (Boring) طراحی و سپس به حالت اجرا درآمد که هم اکنون دستگاه از حالت دستی به دیجیتال و خودکار تبدیل شده است.
سجادی افزایش کیفیت، سرعت و دقت در کار را از جمله مزیت های دیجیتالی شدن ماشین بورینگ نام برد و اظهار داشت: صرفه جویی 800 میلیونی در هزینه های پالایشگاه از دیگر مزایای این طرح می باشد.
وی خاطرنشان شد: این اقدام به مدت دو هفته و با هزینه 100 میلیونی به سرانجام رسید که اگر به دنبال خرید نمونه مجهز اروپایی ماشین بورینگ (Boring) دیجیتال بودیم باید حداقل بالغ بر1 میلیارد 200 میلیون تومان هزینه می کردیم.
این مقام مسئول در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: قطعات زیادی در داخل کارگاه مرکزی بومی سازی شده است که منجر به صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه ها شده است. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: