تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۴۱
تعداد بازدید: ۵۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
زیردریایی غدیر از قابلیت ناوبری در آب‌های کم عمق و سیستم نوین شلیک انواع اژدر برخوردار است.
به گزارش مارین نیوز، تا پیش از انقلاب اسلامی، هیچ گونه شناور زیر سطحی (زیر دریایی) در سازمان رزم نیروی دریایی ارتش وجود نداشت. اما پس از جنگ تحمیلی با خرید سه فروند زیر دریایی کیلو کلاس از روسیه، نیروی دریایی ارتش از شناورهای زیر سطحی نیز برخوردار شد.
در سال‌ های بعد و با توجه به نیاز نیروی دریایی ارتش به نوع دیگری از زیر دریایی‌ ها، متخصصان صنایع دفاعی کشورمان به حوزه ساخت شناورهای زیر سطحی ورود کرده و موفق به طراحی و ساخت زیر دریایی غدیر شدند.
زیردریایی غدیر از قابلیت ناوبری در آب های کم عمق برخوردار و به سیستم نوین پرتاب اژدر با دقت بالا در هدف‌گیری مجهز است.
این زیر دریایی قابلیت بالایی در جابجایی سریع نیرو، رهگیری دقیق و مسدود کردن راه‌ های حمل و نقل شناورهای سطحی و زیر سطحی و شناسایی اهداف نظامی دشمن دارد.
از دیگر قابلیت‌ های زیر دریایی غدیر می‌ توان به قابلیت حمل نیروهای ویژه، قدرت مانور بالا، غوص سریع و پنهان شدن از دید رادار و اجرای عملیات با کمترین نیرو اشاره کرد.
در ادامه تصاویر از زیردریایی غدیر ببینید:







منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
شکل پروانه یک زیردریایی محرمانه ترین و سری ترین عضو یک زیردریایی است که همیشه پوشیده نگاه داشته میشود حتی در مراسمات رسمی. چراکه با مدلسازی پروانه، دشمنان میتوانند کاویتاسیون و سطح نویز پروانه را ردیابی کنند و براحتی با اژدر آن را هدف قرار دهند.

متاسفانه میبینیم که عکس پروانه زیردریایی غدیر براحتی بر روی اینترنت در سایتهای مختلف موجود است!!!

امان از وقتی که مدیران حراست و حفاظت ما بدلیل ناآگاهی از نکات فنی، از نکات کلیدی و محرمانه غفلت کنند و فقط به فرعیات غیرمهم بچسبند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: