تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه توسعه پرورش ماهی در دریا یعنی توسعه و ارتقا و آبادانی منطقه، از تولید چهار هزار و ۵۰۰ تن ماهی در دریا در سال گذشته خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر کل شیلات هرمزگان با اعلام این خبر و با بیان اینکه جذب سرمایه گذار جدید در توسعه پرورش ماهیان دریایی در قفس علاوه بر سرمایه گذاری های قبلی در سال ۹۶ به تعداد ۲۹ گروه با ظرفیت هفتاد هزار تن رسیده است، اظهار داشت: بدون شک هر صنعت و فعالیتی اشتغال زایی، عمران و آبادانی در پی خواهد داشت. 
سید پرویز محبی افزود: خوشبختانه با فعالیت مزارع پرورش ماهی یک هزار تن در دریای استان به صورت متوسط بالغ بر ۱۵نفر از جوانان و کارشناسان استان در هر مزرعه مشغول به فعالیت هستند.
محبی همچنین با اشاره به اینکه معمولا مزارع پرورش ماهی در دریا در مناطق روستایی و یا دور از مراکز شهر است، گفت: این مهم به خودی خود باعث رونق اقتصادی به روستا ها و مناطق دور از شهر خواهد شد.
وی با بیان اینکه  توسعه پرورش ماهی در قفس را  به عنوان یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی سازمان شیلات در استان در دستور کار قرار گرفته است گفت: خوشبختانه با حمایت های دولت تدبیر و امید استان هرمزگان در این مهم شاهد رشد و توسعه روز افزون است.
این مقام مسئول گفت: مناطق جنوبی استان ظرفیت نهفته‌ ای برای آبزی پروری و ایجاد اشتغال‌ های پایدار در این بخش را دارد که سرمایه گذاران می ‌توانند با استفاده از وجود جوانان شایسته منطقه گام ‌هایی نو در عرصه تولید ماهی و آبزی پروری ایجاد کنند.
مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به فرصت ‌های شغلی و کارآفرینی درعرصه شیلات و توجه به جنبه ‌های اقتصادی کسب و کار در شیلات و حمایت ‌های دولتی و تاکیدات مقام معظم رهبری، این فعالیت ها را فرصتی مغتنم و ارزشمند برای جوانان و سرمایه گذاران خواند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: