تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۶۷
تعداد بازدید: ۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
شناورهای صیادی و لنج های کوچک با توجه به وزش باد و مواج بودن دریای شمال و جنوبی تا پایان هفته از رفتن به دریا خودداری کنند.
به گزارش مارین نیوز، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در مدت یاد شده تغییر دما محسوس نبوده و روند کنونی آن ادامه دارد.
نادر شفی خدایی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته برازجان و دیر با 48 و خورموج با 46 درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان بوشهر بودند.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت خارگ با 84، عسلویه 80 و دیر با 78 درصد بیشترین رطوبت را تجربه کردند.
مدیر کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: آسمان این استان در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعت ها با وزش باد پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر پیش بینی شده که گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در خلیج فارس نیز 60 تا 120 سانتی متر پیش بینی شده که گاهی تا 180 سانتی متر افزایش می یابد.
وی گفت: فردا زمان مد اول دریا در بندر بوشهر 00:14 دقیقه بامداد ، جزر اول 04:39 بامداد، مد دوم 11:01 و جزر دوم دریا ساعت 18:28 دقیقه خواهد بود. 
سازمان هواشناسی کشور نیز اعلام کرد از سه شنبه سواحل دریای خزر بارانی می شود.
در اطلاعیه هواشناسی دریایی آمده است، توصیه می شود همه فعالان دریایی اعم از صیادان و گردشگران و مسافران علاقمند به شنا و قایقرانی در این مدت از فعالیت در دریا خودراری و مسئولان مربوط تمهیدات لازم را بیاندیشند. 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: