تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۷۴
تعداد بازدید: ۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ ای استان بوشهر گفت: در راستای توانمندسازی متقاضیان اشتغال بر اساس ظرفیت‌ صدرا، کارگاه‌ های آموزش مهارتی در جوار صنایع دریایی صدرای بوشهر افتتاح می‌ شود.
به گزارش مارین نیوز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر صبح امروز در نشست برنامه‌ ریزی برای برگزاری مراسم هفته ملی مهارت در استان بوشهر اظهار داشت: 31 تیر تا 6 مرداد ماه به عنوان هفته ملی مهارت و 6 مرداد به عنوان روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌ های فنی و حرفه ای نام گذاری شده، که توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه مورد توجه ویژه قرار دارد.
عبدالمجید دراهکی با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی مهارت و تدوین برنامه ویژه این هفته اظهار کرد: برنامه‌ های مختلفی به مناسبت این هفته در استان بوشهر تدوین شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ ها افتتاح کارگاه هوشمند آموزش فنی و حرفه‌ ای شماره یک بوشهر و افتتاح کارگاه جوار صنایع شرکت صنایع دریایی صدرا است.
وی افتتاح کارگاه جوار صنایع منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را از دیگر برنامه‌ های هفته ملی مهارت دانست و تصریح کرد: افتتاح کارگاه آموزشی برق صنعتی و کامپیوتر در روستای زیارت شهرستان دشتی  و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مهارت‌ آموزان فنی ‌و حرفه‌ ای از دیگر برنامه‌ ها است.
دراهکی با تاکید بر توانمند سازی متقاضیان اشتغال براساس ظرفیت صنایع دریایی افزود: در راستای توانمندسازی متقاضیان اشتغال بر اساس ظرفیت‌ های صنعتی در جوار صنایع دریایی صدرای بوشهر افتتاح می‌ شود.
وی، هفته ملی مهارت، را بهترین زمان برای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌ آموزی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: هفته ملی مهارت، بهترین زمان برای ترویج فرهنگ مهارت‌ آموزی و ارتقای منزلت و جایگاه آموزش‌ های فنی و حرفه‌ ای در جامعه است.
دراهکی اظهار داشت: هفته ملی مهارت فرصت مناسبی است که در آن اطلاع‌ رسانی مطلوبی از عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و توانمندی‌ های این سازمان صورت پذیرد‌.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ ای استان بوشهر با تاکید بر لزوم همکاری برای گرامیداشت هر چه باشکوهتر هفته مهارت در استان بیان کرد: مشارکت آموزشگا‌ه‌ های آزاد در اقدامات بزرگداشت روز ششم مرداد ضروری است چرا که بخش اعظمی از مخاطبان آموزش‌ های مهارتی فنی و حرفه ای دراین بخش هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: