تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۰۴
تعداد بازدید: ۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
دبیر بخش طرح ها و دستاورد های فناورانه دریایی چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" گفت: به دنبال طرحی هستیم که توجیه اقتصادی داشته باشد که این طرح ‌ها در 3 بخش مجزا داوری و ارزیابی می ‌شوند.
به گزارش مارین نیوز، دبیر بخش طرح‌ ها و دستاوردهای فناورانه دریایی چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" با اشاره به برنامه ‌های دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت، اظهار داشت: در پی برگزاری چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت"، طرح ‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی در 3 بخش مجزا همچون شرکت ‌های دانش بنیان، سازمان‌ های دریایی و دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی داوری می ‌شود. 
ولی محمد خسروی با اشاره به روند فعالیت ‌های دبیرخانه  طرح ‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور افزود: ابتدا فراخوان‌ های گسترده ‌ای برای ارسال طرح ‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی در سیستم‌ ها و کانال‌ های مجازی منتشر شد و اطلاع ‌رسانی فراخوان ارسال آثار در کانال‌ ها و سایت رسمی جشنواره نیز انجام‌ گرفته است.
وی اضافه کرد: این دبیرخانه آئین‌نامه داوری طرح ‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی را به ‌روزرسانی کرده است و به مراجع ذی‌ربط اطلاع‌ رسانی شده است.
خسروی با اشاره به تنظیم تفاهم‌ نامه همکاری با ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی افزود: جلسه ‌ای جهت تبیین و هم ‌افزایی با سازمان ‌ها و مجموعه ‌های دریایی کشور در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۱ در محل موسسه رده‌بندی ایرانیان برگزار شد. 
وی افزود: ارسال نامه به ارگان ‌های دریایی کشور مبنی بر فراخوان طرح‌ ها و دستاوردهای فناورانه دریایی در خصوص حمایت ‌های مالی و معنوی و اهداء جوایز نیز  انجام ‌گرفته است.
دبیر بخش طرح‌ ها و دستاوردهای دریایی چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" ادامه داد: همچنین به سازمان ‌ها و ارگان‌ های دریایی جهت معرفی نماینده خود برای حضور در کمیته داوری طرح ‌ها اطلاع‌ رسانی شده است. 
خسروی ضمن تاکید بر پیگیری مطالب و اعلانات از طریق سایت جشنواره، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و مشارکت سازمان‌ ها و مجموعه‌ های دریایی کشور، ارائه طرح ‌هایی مبتنی بر دانش بومی و منطبق بر ظرفیت ‌های صنعتی داخلی در جشنواره امسال صورت پذیرد.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" 1 تا 3 آبان ماه سال جاری در تهران و با بخش‌ های متنوعی از جمله ایده بازار دریایی، طرح‌ های و دستاوردهای فناورانه دریایی، مسابقات شناورهای هوشمند، مسابقات ربات ‌های زیردریایی، فیلم و عکس دریا، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی، جشنواره دانش‌ آموزی دریا و کارگاه ‌ها و سخنرانی ‌های علمی توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری ارگان‌ ها و سازمان‌ های دریایی کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: