تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۱۰
تعداد بازدید: ۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
استاندار بوشهر گفت: برنامه‌ های توسعه اقتصادی استان بوشهر به صورت دریا محور تدوین شده است.
به گزارش مارین نیوز، استاندار بوشهر پیش از ظهر سه ‌شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران بنادر استان بوشهر، اظهار داشت: ظرفیت‌ های بندری بسیار مهمی در استان وجود دارد که به عنوان یکی از مهمترین قابلیت‌ های استان محسوب می‌ شود.
عبدالکریم گراوند بر استفاده از ظرفیت ‌های بندری استان بوشهر برای رونق اقتصادی و توسعه اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد و ادامه داد: ۶۱ فعالیت‌ های خدماتی استان بوشهر مربوط به بنادر و دریانوردی است.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان دارای بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس است، بیان کرد: توسعه استان بوشهر بر محور دریا استوار است و طرح‌ های مهمی در این زمینه طراحی شده است.
وی با بیان اینکه برنامه ‌های توسعه اقتصادی استان بوشهر دریا محور تدوین شده است، اضافه کرد: توسعه خدمات بندری و دریانوردی را با ایجاد شرایط مناسب از نظر زیرساختی در دستور کار داریم.
*توسعه گردشگری دریایی
گراوند به ظرفیت ‌های بالای استان بوشهر در حوزه گردشگری و به ویژه گردشگری دریایی اشاره کرد و افزود: توسعه بنادر نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در رونق اقتصادی و اشتغالزایی خواهد داشت و حمایت لازم را در این حوزه در دستور کار داریم.
وی با اشاره به اجرای چندین طرح مهم در مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر تاکید کرد: همه بنادر استان در مسیر رشد و توسعه قرار دارند و قابلیت ‌های تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان در حال گسترش است.
استاندار بوشهر خواستار توسعه همه جانبه بنادر استان بوشهر شد و افزود: باید شرایط بنادر استان بوشهر به گونه ‌ای باشد که پاسخگوی نیازمندی ‌های استان و کشور باشد و همه فعالیت ‌ها را پوشش دهد.
در این آئین سیاوش ارجمندزاده به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان بوشهر معارفه شد و از خدمات نورالله اسعدی در سرپرستی مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تقدیر شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: