تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۱۱
تعداد بازدید: ۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
رییس دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی کشور گفت: ۱۷۶ فروند شناور با حجم سرمایه گذاری حدود ۱,۷ میلیارد دلار طی مدت سه سال ساخته خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، رییس دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی کشور با اشاره به طرح تحول صنایع دریایی کشور که با مشارکت بخش دولتی و خصوصی محقق می شود، اظهار کرد: مقابله با تحریم های اعمال شده نیازمند استفاده از ظرفیت داخلی کشور است و در همین رابطه ۱۷۶ فروند شناور با حجم سرمایه گذاری حدود ۱,۷ میلیارد دلار طی مدت سه سال ساخته می شود.
احمد رفعت ادامه داد: شناورهای مربوطه در یارد ایرانی ساخته خواهد شد و ۵۹ درصد قطعات این شناورها ساخت داخل و ۴۱ درصد هم قطعاتی است که ساخت داخل آنها وجود ندارد و ناچار به واردات آن هستیم.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در طرح تحول صنایع دریایی تحول بزرگی در صنعت کشور ایجاد خواهد شد، گفت: در این طرح تمامی شناورهایی است که صنعت کشور به آن نیازمند و بخشی از آن ها شناورهای خدماتی توسط ۴ شرکت داخلی ساخته می شود.
رفعت با بیان اینکه طرح تحول صنایع دریایی به زودی اجرایی می شود، ادامه داد: این طرح در شورای عالی صنایع دریایی کشور تصویب و توسط وزیر صنعت معدن و تجارت در ۲۷ تیرماه سال جاری ابلاغ شده است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: