تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۱۳
تعداد بازدید: ۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس مقرر شد تا کمیته‌ ای جهت ارزیابی ظرفیت‌ های کشتی‌ سازی داخل در این کمیسیون تشکیل شود.
به گزارش مارین نیوز، نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس (عصر دیروز) با محوریت بررسی سوال تعدادی از نمایندگان (آقایان کاتب، مرادی و قاضی‌ پور) از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص حمایت صنایع داخل کشور،‌ استفاده از توان تولید داخلی به ویژه در صنایع کشتی‌ سازی و دریایی برگزار شد. 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غلامرضا کاتب در این نشست از وزیر صنعت، معدن و تجارت سوالی را در خصوص حمایت صنایع موجود مطرح کرد، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را ارائه کرد و مقرر شد در نشست فراکسیون تولید و اشتغال موضوع حمایت از صنایع داخلی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
ولی ملکی با اشاره به اینکه سوال دیگر توسط آقای احمد مرادی در خصوص استفاده از توان تولید داخل در صنایع کشتی‌ سازی و دریایی مطرح شد، ادامه داد: محمد شریعتمداری در زمینه استفاده از توانمندی تولید داخل در صنایع کشتی سازی و دریایی توضیحاتی را ارائه کرد و مقرر شد کمیته ‌ای تشکیل شود تا در آن تصمیمات لازم گرفته شود.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سوال آخر مطرح شده توسط نادر قاضی پور در زمینه استفاده از توان داخلی در صنایع دریایی و کشتی‌ سازی بود که از توضیحات وزیر قانع شد، عنوان کرد: هدف از این سوال این بود که چرا وزارت نفت سفارشات تعمیرات را به واحدهای صنایع دریایی ایرانی نمی ‌دهد.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه در ادامه جلسه مباحثی در خصوص مشکلات صنایع نساجی، تولید روغن و سایر صنایع مطرح شد، خاطرنشان کرد: حساسیت زیادی برای تخصیص ارز به صنایع متقاضی و واحدهایی نیمه تمام وجود دارد همچنین تعدادی از تولید کنندگان که درخواست تبدیل به گروه کالایی یک را داشتند تایید وزیر صنعت، معدن و تجارت را دریافت کردند.
بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ ای جهت ارزیابی ظرفیت‌ های کشتی‌ سازی داخل در کمیسیون صنایع و معادن تشکیل شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: