تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) گفت: یکی از بهترین فرصت ها برای اشتغال آفرینی، حوزه صنایع دریایی است به طوری که تجربه کشورهای مختلف در این زمینه نشان دهنده توان این بخش است.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در نشست تخصصی صنایع دریایی با بیان اینکه رسیدن به پیشرفت واقعی در حوزه صنایع داخلی در گرو توجه به مزیت های ملی در این حوزه است، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان در آرزوی داشتن وضعیت ساحلی و اقلیم دریایی همچون ایران هستند. اکنون که این موهبت وسیع الهی در اختیار ما قرار دارد، باید تمرکز سرمایه گذاری ها و منابع خویش را به سوی این ظرفیت ها هدایت کنیم.
حمید رضائیان اصل افزود: یکی از بهترین فرصت ها برای اشتغال آفرینی، حوزه صنایع دریایی است به طوری که تجربه کشورهای مختلف در این زمینه نشان دهنده توان این بخش است.
وی همچنین با اشاره به اینکه سرمایه گذاری بسیار خوبی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران برای ساخت، تعمیر کشتی و سکوهای دریایی ایجاد شده است، تصریح کرد: محور اصلی استفاده بیشتر از دریا، توسعه رونق صنایع دریایی و ساحلی است. اعتماد به توان داخلی بخصوص در حوزه صنایع راهبردی نظیر کشتی سازی هویت بخش صنایع داخلی است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
ایشان بهتر است بجای سخنرانی شیرین زیر کولر خنک در محل کار کارگران با دمای بالای 50 درجه حضور پیدا کرده و از مشکلات آنان مطلع شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: