تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
سازمان ‌های مختلف دریایی می توانند نیازمندی‌ های خود را اعلام ‌کنند تا در مسابقه ایده بازار تقاضا محور دریایی به بهترین راه‌ حل اجرایی دست یابند.
به گزارش مارین نیوز، مسابقه ملی ایده بازار دریایی در دو بخش دانش ‌آموزی و دانشجویی و آزاد در چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" در پاییز سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد و یکی از بخش‌ های این رویداد، مسابقه ایده بازار تقاضا محور دریایی است. 
نماینده دبیرخانه ایده بازار دریایی در خصوص نحوه برگزاری مسابقه ایده بازار تقاضا محور دریایی گفت: سازمان ‌های مختلف دریایی نیازمندی‌ های خود را اعلام می ‌کنند و بر اساس آن ایده‌ هایی که راه‌ حل‌ های مختلف را دربرمی گیرند، ارائه می‌ شوند و بهترین ایده و راه‌ حل اجرایی از نظر داوران به ‌عنوان برتر انتخاب می ‌شود. 
مهدی ترابی افزود: در این راستا برای بیش از ۵۰ شرکت دریایی فراخوان زده‌ شده تا نیازمندی‌های این مراکز رو در حوزه دریایی مطلع شده تا ایده پردازان در راستای حل این نیازهای صنعت، ایده‌ های خود را ارائه بدهند. 
ترابی بیان کرد:  فراخوان در بخش دانشگاه و مدارس توزیع می‌ شود تا  علاقه ‌مندان بتوانند در این بخش فعالیت کنند.  درنهایت نیازمندی‌ های به‌صورت پوستر  طراحی می‌ شود و در سایت ایده بازار و ایران دریا در اختیار شرکت‌ کنندگان قرار خواهد گرفت. مهلت ارسال ایده‌ ها از اردیبهشت شروع ‌شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.
نماینده دبیرخانه ایده بازار دریایی ضمن اشاره به دریافت ایده ‌ها در بخش‌ های مختلف از در حال انجام بودن تبلیغات و اطلاع ‌رسانی این رویداد در سطح مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد: نامه ‌نگاری و هماهنگی ‌ها در سطح سازمان ‌های دریایی انجام‌ شده است و مقتضی است شرکت ‌کنندگان می‌ توانند اخبار به ‌روز رویداد ایده بازار ملی دریایی را از طریق سایت ایران دریا دنبال کنند. 

بر اساس این گزارش، مسابقه ملی ایده بازار دریایی یکی از بخش های اصلی چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری؛ در تاریخ 1 الی 3 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: