تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۶۲
تعداد بازدید: ۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
تیم غواصی نیروی دریایی ارتش در بخش نجات کشتی غرق شده توانست با طی مدت زمان کوتاهتری، سایر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نظامی بین‌المللی غواصی عمق ارتش‌های جهان را با موفقیت پشت سر بگذارد.
به گزارش مارین نیوز، تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اختلاف چشم‌گیر موفق به اجرای بخش نجات کشتی مغروق شد و امتیاز کامل این آیتم را دریافت کرد.
غواصان نیروی دریایی ارتش که در روزهای گذشته حد نصاب‌های جدیدی را در چند بخش شامل عبور از میدان موانع، نجات، امداد و احیاء غواص مصدوم، جوشکاری و برشکاری زیر آب و فِلِنچ را به نام خود ثبت کردند، صبح امروز نیز با اختلاف بیش از ۳۰ دقیقه نسبت به سایر رقبا آیتم نجات کشتی مغروق را با موفقیت به اجرا گذاشتند.
شایان توجه است، با ابتکار ستاد برگزاری مسابقات، آیتم شناورسازی و نجات کشتی غرق شده برای نخستین بار در این دوره طراحی شده و در مسابقات غواصی به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مرحله اجرا رسیده است.
مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق ارتش های جهان با حضور بیش از یکصد شرکت کننده از از کشورهایی همچون ایران، روسیه، سوریه، ونزوئلا و افریقای جنوبی، چین، قزاقستان و آذربایجان از دهم مرداد به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوشهر آغاز شد و روز هجدهم مرداد آیین اختتامیه این مسابقات برگزار می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: