تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۷۸
تعداد بازدید: ۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
یکی از اولویت های حمایتی صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست‌ فناوری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی توسعه زیست فناوری دریا است.
به گزارش مارین نیوز، صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست‌ فناوری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف تامین مالی طرح های مبتنی بر کسب و کارهای نوآورانه، تجاری سازی طرح های نوآورانه، مشارکت در پروژه های حوزه زیست فناوری، رفع موانع و مشکلات پیش روی شرکت ها در مسیر تجاری سازی و تولید محصولات زیستی و ارتقای سطح کشور در این حوزه ایجاد شده است.
این صندوق، توسعه زیست فناوری دریا که یکی از حوزه های حیاتی و اولویت دار در حوزه زیست فناوری است را در لیست حمایت های مالی خود قرار داده است. بیوتكنولوژی (زیست فناوری) دریایی، زمینة نسبتاً جدیدی است كه به كشف و استفاده از فرآورده‌ها و فرآیندهای برگرفته از موجودات دریایی اختصاص دارد. این موجودات دریایی منبع تركیبات منحصر به‌ فردی هستند كه دارای پتانسیل‌های صنعتی در زمینه‌هایی همچون تولید مواد دارویی، آرایشی، افزودنی‌های غذایی، كاوشگرهای مولكولی، آنزیم‌ها، مواد شیمیایی ویژه و مواد شیمیایی مورد استفاده در كشاورزی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: