تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۷۴۵
تعداد بازدید: ۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران در خصوص مجمع عمومی سال ۱۳۹۵ این انجمن بیانیه ای را صادر نمود.
به گزارش مارین نیوز، روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران پیرامون اخبار اخیر مرتبط با آخرین مجمع عمومی این انجمن اعلام نمود: مجمع عمومی سال ۱۳۹۵ انجمن بخاطر تخلفات صورت گرفته ضمن مورد تایید قرار نگرفتن توسط هیأت رئیسه، شکایت حقوقی برخی از اعضاء انجمن را در پی داشت و در چندین نوبت از وزارت علوم درخواست برگزاری مجدد مجمع با رعایت شرایط قانونی گردیده است.
با توجه به پیچیدگی مسائل حقوقی مرتبط و ضرورت رعایت شأن و آبروی افراد، انجمن علاقه ای به طرح اینگونه مدارک و مستندات در رسانه های عمومی نداشته و ندارد. در عین حال با توجه به ضرورت تنویر افکار عمومی به ویژه اعضای محترم انجمن به اطلاع می رساند نتایج مجمع فوق هنوز هم قابل ثبت توسط اداره کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری نیست. لذا هیأت مدیره حاضر طبق قوانین رسمی کشور تا تعیین تکلیف نهایی حقوقی، رسماً مسئولیت انجمن را بعهده دارند. 
انجمن مهندسی دریایی ایران، حق خود را برای طرح شکایت در محاکم قضایی جهت استیفای حقوق اعضای محترم خود به ویژه در مورد انتشار گزینشی، هدفمند و ابزاری مکاتبات و استفاده غیرقانونی از عناوین انجمن و توهین به هیأت مدیره قانونی محفوظ می داند. کما اینکه پرونده رسیدگی به برخی از اینگونه اظهار نظرات، مکاتبات و اقدامات در مراجع ذیصلاح حقوقی مفتوح و در حال رسیدگی می باشد. 



وب گاه رسمی انجمن مهندسی دریایی ایران: 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: