تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۷۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
در راستای برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، چهارمین جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه دانشجویی دریا برگزار می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، با حمایت و همکاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی با دانشگاه هرمزگان و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان چهارمین جشنواره‌ ملی دریا در دو بخش فیلم و عکس در آبان ماه سال جاری در بندر عباس با موضوع آزاد در حوزه دریا در برگزار خواهند شد.
به برگزیدگان این مسابقه در بخش عکس به ترتیب مقام اول  تندیس جشنواره، لوح تقدیر و یک‌ میلیون تومان دریافت خواهد کرد، همچنین مقام دوم ضمن دریافت  تندیس جشنواره، لوح تقدیر و پانصد هزار تومان و در نهایت مقام سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و سیصد هزار تومان را دریافت خواهد کرد. 

شرایط عمومی بخش عکس 
شرکت در این جشنواره برای همه‌ دانشجویان از سراسر ایران آزاد است و هر هنرمند می‌ تواند در مجموع ۷ تک عکس ارسال کند. در بخش مجموعه علاوه بر عکس‌ ها, بیانیه شخصی (Statement) در حداکثر 150 کلمه ارسال شود.
بر اساس این گزارش، برگزار کننده انتظار دارد عکاسان آثاری را ارسال کنند که در ۳ سال اخیر ثبت یا خلق‌ شده باشد و در صورت امکان پیش از این در جشنواره‌ ای ارائه نشده باشند. همچنین عکس‌ ها باید با فرمت jpg و با اندازه‌ ضلع بزرگتر ۱۲۰۰ پیکسل ارسال شود. Quality عکس‌ ها را باید به صورتی انتخاب کرد که حجم هر عکس از ۷۰۰ کیلو بایت بیشتر نباشد. در نهایت به‌ تمامی آثار پذیرفته‌ شده گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد.

شرایط عمومی شرکت‌ کنندگان بخش عکس 
ضمن آنکه شرکت در این جشنواره برای تمامی دانشجویان مراکز عالی از سراسر کشور آزاد  است، موضوع جشنواره "آزاد" و با محوریت دریا  است. همچنین تمامی‌ فیلم‌ های "غیرتجاری" مستند، داستانی، تجربی و انیمیشن که از خلاقیت هنری برخوردار باشند، در این جشنواره ارائه خواهند شد.
به منظور شرکت در این بخش هر فیلم‌ ساز می‌ تواند حداکثر ۳ اثر به جشنواره ارسال کند، که حداکثر زمان فیلم‌ های ارسالی ۳۰ دقیقه است.

گفتنی است، مقام اول در بخش فیلم کوتاه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال دریافت خواهد کرد و به ترتیب مقام دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال همچنین مقام سوم بخش تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال دریافت خواهند کرد. 

بر اساس این گزارش، یکی از بخش های در نظر گرفته شده در چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه دانشجویی دریا است که با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی برگزار می‌ شود، به همین منظور علاقه‌ مندان به منظور شرکت در مسابقات چهارمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی آثار خود را تا تاریخ 1 مهرماه سال جاری به آدرس irandarya.com ارسال کنند. لازم به ذکر است داوری آثار دریافت شده در تاریخ 20 مهرماه خواهد بود. 

شایان توجه است، از برگزیدگان این بخش در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت؛ در تاریخ 1 الی 3 آبان ماه تقدیر خواهد شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: