تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۷۶۴
تعداد بازدید: ۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی دریا گفت: 310 اثر شامل 300 قطعه عکس و 10 فیلم به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
به گزارش مارین نیوز، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی دریا با بیان اینکه دانشجویان سراسر کشور تا یک مهر برای ارسال آثار خود به دبیرخانه چهارمین جشنواره‌ ملّی عکس و فیلم کوتاه دانشجویی دریا فرصت دارند، اظهار داشت: دانشجویان می توانند عکس های خود در پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی www.irandaryafest.ir بارگذاری کرده و فیلم های خود را به نشانی پستی دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم وعکس دانشجویی دریا ارسال کنند.
مرتضی یوسف زاده ادامه داد: برای شرکت در این جشنواره ثبت نام در پایگاه اینترنتی آن الزامی است و فیلم ها می توانند پنج تا 30 دقیقه ای باشند.
به گفته یوسف زادی، چهارمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی دریا با موضوع آزاد و در حوزه های مرتبط با دریا است و آثار رسیده توسط 6 داور مورد داوری قرار می گیرد و نتایج 15 مهر اعلام می شود.
وی یاد آور شد: چهارمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی دریا آبان برگزار می شود و جوایز نفر اول تا سوم بخش عکس به ترتیب شامل تندیس جشنواره، لوح ‌تقدیر و 10 میلیون ریال ، تندیس جشنواره، لوح‌ تقدیر و پنج میلیون ریال، تندیس جشنواره، لوح‌ تقدیر و سه میلیون ریال است. 
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم وعکس دانشجویی دریا اضافه کرد: جوایز مقام های اول تا سوم بخش فیلم به ترتیب شامل تندیس جشنواره، لوح ‌تقدیر و 30 میلیون ریال، تندیس جشنواره، لوح‌ تقدیر و 20 میلیون ریال و تندیس جشنواره، لوح ‌تقدیر و 10 میلیون ریال است.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" 1 تا 3 آبان ماه سال جاری در تهران و با بخش‌های متنوعی ازجمله ایده بازار دریایی، طرح‌های و دستاوردهای فناورانه دریایی، مسابقات شناورهای هوشمند، مسابقات ربات‌های زیردریایی، فیلم و عکس دریا، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی، جشنواره دانش‌آموزی دریا و کارگاه‌ها و سخنرانی‌های علمی توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری ارگان‌ ها و سازمان‌های دریایی کشور برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: