تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۷۶۸
تعداد بازدید: ۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، گفت: بی ‌تردید اگر در اجرای پروژه‌ های تعریف شده در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت موفق شویم، انقلابی در این صنعت رخ خواهد داد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در بازدید از کارخانجات اسمعیلی ضمن تاکید بر حمایت از سازندگان کالای ایرانی گفت: بسیار خوشحالم که امروز در خدمت این مجموعه زحمتکش، منظم و علمی هستیم و با شنیدن گزارش‌ های کارشناسان این شرکت خرسندم که می ‌توانیم در تامین نیازمندی‌ های صنعت نفت کشور در برخی از حوزه ‌های جهانی نیز به خوبی عمل کنیم.


حمید بورد از ساخت دستگاه لوله مغزی سیار (کویل‌تیوبینگ) 100 درصد ایرانی با همکاری این شرکت خبر داد و گفت: خوشبختانه در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، می ‌توانیم زمینه‌ های لازم برای ساخت یکی از دستگاه ‌های مهم و پرکاربرد در صنعت نفت را فراهم نماییم. این دستگاه تاثیر بسیار زیادی در میزان تولید و بهره ‌وری کار دارد به طوری که با استفاده از آن می ‌توان هزینه ‌های حفاری را تا 20 درصد کاهش داد.
بورد با بیان اینکه در سه حوزه می ‌توان با این شرکت همکاری نمود، گفت: ساخت کویل ‌تیوبینگ، ابزارهای اندازه‌ گیری و وایرلاین از موضوعاتی است که می ‌توان از توانمندی داخلی استفاده و نیاز کشور را در این زمینه تامین کرد.
وی افزود: البته به دلیل ماهیت دولتی بودن این شرکت، با برخی تنگناها و محدودیت ‌ها مواجه هستیم ولی با توجه به اهمیت این موضوع و تاکید بر ساخت داخل و حمایت از کالای ایرانی، امیدوارم تدابیر لازم برای برطرف کردن مشکلات در این زمینه اندیشیده شود.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، افزود: بی ‌تردید اگر در اجرای پروژه‌ های تعریف شده در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت موفق شویم، انقلابی در این صنعت رخ خواهد داد. بنابراین ما در حوزه کاری خود از هر ایده مناسبی که در قالب پژوهش و توسعه مطرح شده و آمادگی اجرا داشته باشد حمایت می‌ کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: