تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۱۹
تعداد بازدید: ۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کشتی اقیانوس پیمای سانی در مسیر دریایی بندر شهید باهنر بندرعباس- شارجه امارات به منظور تنوع بخشی و افزایش کیفیت خدمات مسافری بر اساس استانداردهای بین المللی فعالیت رسمی را آغاز کرد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشتی سانی شامگاه یکشنبه اول مهر در نخستین سفر با 91 مسافر از بندرعباس عازم کشور امارات شد، اظهار داشت: این کشتی اقیانوس پیمای رو - رو از امکان حمل همزمان مسافر، خودرو و بار برخوردار است.
اله مراد عفیفی پور افزود: کشتی سانی دارای ظرفیت حمل 418 مسافر با شرایط خاص در پنج کلاس است که مسافران می توانند نوع خدمات مدنظر را انتخاب کنند. همچنین امکانات زیادی برای مسافران در سفرهای بین المللی همچون اتاق های دارای امکانات، کافی شاپ، سینما، سونا، فروشگاه، فضای بازی کودکان و... فراهم است.
عفیفی پور خاطرنشان کرد: علاوه براین، امکان حمل تولیدات صادراتی هرمزگان و استان های همجوار با کانتینرهای یخچالی از طریق این کشتی نیز وجود دارد.
عفیفی پور با بیان اینکه در مسیر بندرعباس به امارات هزینه بلیت کشتی ارزانتر از هواپیماست، خاطرنشان کرد: طی نیمه نخست سال جاری، تردد 17 هزار و 880 نفر مسافر از طریق کشتی در این مسیر دریایی به ثبت رسید.
وی با اشاره به سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی برای ایجاد انگیزه و رقابت بین شرکت های کشتیرانی و همچنین توسعه امکانات سفرهای دریایی متناسب با کیفیت و استانداردهای بین المللی ابراز امیدواری کرد، فعال شدن کشتی اقیانوس پیمای سانی در این مسیر هم زمینه ساز آغاز فصلی جدید در صنعت مسافرت های دریایی در خلیج فارس شود و هم شاهد متنوع شدن خدمات و افزایش رضایتمندی مسافران باشیم.


شایان ذکر است، کشتی سانی آمادگی دارد که روزهای یک شنبه و سه شنبه مسافران را از بندر شهید باهنر به بندر شارجه ترابری نموده و روزهای دوشنبه و چهارشنبه آنها را به بندرعباس بازگرداند. مدت زمان این مسیر دریایی حدود 11 ساعت است و قیمت بلیت رفت و برگشت به ازای هر نفر بین 380 هزار تومان تا یک میلیون تومان بر اساس نوع پکیج انتخابی تعیین شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: