تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تاسیس بانک توسعه ایران خبر داد و گفت: تبصره یک بند ب ماده 4 این طرح که مورد تصویب قرار گرفت تاکید دارد که می توانند در حوزه زیربنایی، زیرساختی، حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی از تسهیلات بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
به گزارش مارین نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر سه شنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون در نشست امروز بررسی طرح یک شوری تاسیس بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار داشت.
حسن بهرام نیا افزود: این طرح با حضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه های نفت، امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا توضیحاتی در این باره ارائه کردند.
وی با بیان اینکه این طرح کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود، ادامه داد: تبصره یک بند ب ماده 4 این طرح به کمیسیون ارجاع شده بود که مورد تصویب قرار گرفت.
به نوشته خانه ملت، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در تشریح تبصره یک بند ب ماده 4، اظهار داشت: این تبصره تاکید دارد که می توانند در حوزه زیربنایی، زیرساختی، حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی از تسهیلات بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: