تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۳۶
تعداد بازدید: ۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
معاون هماهنگ‌ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی دریایی برای ۵۰ سال آینده و پس از آن برنامه راهبردی دارد، گفت: نیروی دریایی باید بتواند در دریاهای آزاد جهان حضوری با اقتدار داشته، از منابع و منافع کشور دفاع کند.
به گزارش مارین نیوز، معاون هماهنگ‌ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به چشم ‌اندازهایی که برای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ‌عنوان یک نیروی راهبردی پیش ‌بینی شده است، افزود: باید در توسعه سواحل مکران بیش از پیش اقدام شود که این مسیر در دست اقدام است.
امیر دریادار حبیب ‌الله سیاری بیان کرد: ساخت تجهیزات جدید از جمله چندین ناوشکن و ناو موشک‌ انداز به‌ همراه زیردریایی در دست ساخت داریم که باید به نتیجه برسد تا همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند نیرویی دریایی بسازیم که در شأن ملت ایران و در طراز انقلاب اسلامی باشد.
سیاری ادامه داد: باید مسیری را مورد توجه قرار دهیم که نیروی دریایی با تمام توان بیش از پیش حافظ مرزهای آبی کشور باشد و در هر نقطه‌ ای تهدید شدیم بتواند در نخستین گام ضربه مهلک به توان نیروی دریایی دشمن وارد کنیم.
معاون هماهنگ‌ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران راجع به حادثه تروریستی اهواز گفت: این یک حادثه تروریستی کور بود که متأسفانه تعدادی انسان‌های ذلیل، پست، مفلوک و عقب‌ مانده که شست‌ و شوی ذهنی داده شده بودند، دست به این اقدام زدند.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که از این‌ ها پشتبانی کردند می‌ دانند و بدانند که به‌ طور حتم ضربه‌ ای می‌ خورند که جواب نتوانند بدهند و این ضربه‌ قاطع را در هرجا که لازم باشد به آنها می‌ زنیم.
سیاری با تأکید بر اینکه وظیفه خدمات‌ رسانی به خانواده شهدا و صدمه‌ دیدگان این حادثه وظیفه همگان است اضافه کرد: وظیفه همیشگی نیروهای مسلح و مسئولان برقراری امنیت بوده و نیز این بوده که این امنیت را حفظ کنیم و باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را پای کار آورده تا از هر گوشه‌ ای که بتواند یک ناامنی را به داخل کشور بیاورد اما با توجه به ناامنی‌ هایی که اطراف ایران است، کشور ما امن است، زندگی می‌ کنیم و کارمان را جلو می‌ بریم که این از افتخارات ملت است.
سیاری گفت: در مورد حادثه تروریستی که اتفاق افتاد نیز باید فکر شود و به‌طریقی اقدام شود که علاوه بر اینکه ضربه قاطع به دشمنان بزنیم، پیشگیری شود تا مشابه این اقدام انجام نشود.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: