تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۴۴
تعداد بازدید: ۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
انجمن مهندسی دریایی ایران قصد دارد فعالیت ها و دستاوردهای بخش دریایی کشور طی یكسال اخیر را در چهارمین "نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور" به نمایش بگذارد.
به گزارش مارین نیوز به نقل از دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران، این انجمن در چهارمین "نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور" که 1 تا 3 آبان ماه 1397 در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود حضور خواهد داشت و به منظور معرفی توانمندیهای صنایع داخلی قصد دارد کلیپ ها و تیزرهایی از دستاوردهای فناورانه شرکت ها و سازمان های دریایی تهیه و همزمان با جشنواره در غرفه انجمن به نمایش گذارد. 
انجمن مهندسی دریایی ایران از سازمانها، ارگانها و شرکت های دریایی در خواست نمود، در صورت تمایل فیلمی با كیفیت مناسب و در فرمت HD، DV و یا DVD از فعالیت ها و دستاوردها در بخش دریایی کشور طی یكسال اخیر را حداكثر تا تاریخ 1397/07/15 به دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران ارسال نمایند.

گفتنی است بر اساس اعلام دبیرخانه "نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور"، 8 ارگان و سازمان دریایی و 80 شرکت دریایی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و با حضور مسئولین و نمایندگان مجلس و روسای ارگان های دریایی از 5 محصول شرکت های دانش بنیان دریایی رونمایی خواهد شد. 

شایان توجه است، "نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور" یکی از بخش های چهارمین دوره جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" می باشد و "جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی"، "مسابقات ربات‌ های زیردریایی (ROV)"، "مسابقات شناورهای هوشمند (RSV)"، "مسابقه ملی ایده‌ بازار دریایی"، "طرح‌ ها و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور"، "جشنواره دانش‌آموزی دریا"، "نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور"، "رویداد استارت‌ آپ دمو اپلیکیشن دریایی" و "رویداد کارآفرینی هوشمند سازی بنادر" از دیگر بخش های این جشنواره ملی می باشد. 

خاطرنشان می شود، علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و انجام هماهنگی های لازم برای ارسال فیلم فعالیت ها و دستاوردهای خود می توانند با دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران به شماره 7-44273495-021 تماس حاصل نمایند. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: