تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۴۷
تعداد بازدید: ۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: هرچند آمارهایی همچون تعداد نفرساعت‎ های بی‎حادثه که با همت و تلاش کارشناسان HSE صنعت نفت محقق شده به ویژه در شرایط کنونی اقتصاد برای ما اهمیت دارد، اما بهتر از این شاخص‎ ها فرهنگ ایمنی است که برای ما ارزشمند است و باید نهادینه شود.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی به تلاشگران این عرصه و با اشاره به تلاقی پایان هفته دفاع مقدس با روز ملی ایمنی و آتش نشانی، اظهار داشت: ما هیچ وقت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی که در جنگ تحمیلی دلاورانه برای حفظ دارایی های صنعت نفت جان خود را فدا کردند از یاد نمی بریم، شهدایی که ایثارگرانه برای حفظ پالایشگاه آبادان تلاش و نام خود را در تاریخ جاودانه کردند.
حمید بورد افزود: شرکت نفت فلات قاره با بهره مندی از نیروهای متخصص از نقاط مختلف ایران، در واقع یک ایران کوچک است که من به حضور خود در چنین مجموعه ای افتخار می کنم.
بورد با اشاره به اینکه در دو سال گذشته شرکت نفت قاره علاوه بر تثبیت میزان تولید، موفق به افزایش تولید شده است، گفت: منطقه بهرگان یکی از مناطق مهم در شرکت نفت فلات قاره است و پس از منطقه عملیاتی خارگ بیشترین میزان افزایش تولید را در این شرکت برای صنعت نفت رقم زده است.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تقدیر از عملکرد همه واحد های عملیاتی در منطقه بهرگان گفت: هرچند که واحد مهندسی بهره برداری و تدارکات بیشترین نقش را در افزایش تولید بر عهده داشتند اما بدنه و شاکله منطقه بهرگان که متشکل از نیروهای خدوم، زحمت کش و پر تلاش است این افتخار را برای ما به ارمغان آورده اند.
بورد ضمن ابراز امیدواری برای رسیدن فرهنگ HSE به مرحله ای که هزینه های جبران به حداقل برسد، گفت: همه ما برای تحقق این هدف مسئولیت داریم و باید برای آن تلاش کنیم.

بر اساس این گزارش، مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در شرکت نفت فلات قاره ایران با حضور حمید بورد، مدیرعامل این شرکت و سردار محمدعلی مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور عصر یکشنبه (۸ مهر ۱۳۹۷) در سالن اجتماعات منطقه عملیاتی بهرگان برگزار شد. همچنین در این مراسم از 10 تن از کارکنان برگزیده شرکت نفت فلات قاره در زمینه ایمنی تقدیر شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: