تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی مهندسی از ارایه 3566 مورد خدمات جانبی صنعت حفاری به دستگاه های حفاری و چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: خدمات جانبی صنعت حفاری به طور مستقیم در فرآیند عملیات حفاری و تکمیل چاه های توسعه ای/ توصیفی و اکتشافی و همچنین تعمیر چاه های در حال بهره برداری که به عللی دچار افت تولید می شوند، نقش بسیار مهم و اساسی ایفا می کند.
‌علیرضا لایجی با اشاره به اینکه ارائه همزمان خدمات جانبی همسو با عملیات حفاری یکی از مزیت های منحصر بفرد شرکت ملی حفاری در قیاس با شرکت های فعال در این عرصه است، افزود: این خدمات یکپارچه در سایر کشور ها توسط چندین شرکت صورت می گیرد، اما شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از نیروهای مجرب و متخصص و تجهیزات لازم، در این زمینه در صنعت نفت کشور نقش محوری دارد.
لایجی اظهار کرد: مجموع این خدمات که شامل افزون بر 20 نوع خدمات فنی و تخصصی است در شرکت ملی حفاری ایران از سوی سه مجموعه مدیریت خدمات فنی حفاری، خدمات ویژه حفاری و خدمات سیمان و انگیزش چاه به شرکت های متقاضی و پروژه های کلید در دست و دستگاه های حفاری شرکت ارائه می شود.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی مهندسی، تعداد خدمات فنی حفاری در مدت پیش گفته را 952 عملیات مشتمل بر لوله مغزی سیار، آزمایش چاه با ساق مته، حفاری با هوا، حفاری به روش فروتعادلی (UBD)، لوله گذاری چاه، نصب آویزه و آزمایش بهره دهی چاه عنوان کرد.
وی گفت: در 6 ماه نخست سال در بخش خدمات ویژه نیز 715 عملیات مشتمل بر نمودارگیری درون چاهی، نمودارگیری سطحی و چاه پیمایی و در بخش سیمان و انگیزش چاه بالغ بر 1899 مورد عملیات اسید کاری گسترده، اسید کاری ویژه، سیمانکاری و تزریق پذیری صورت گرفته است.
لایجی با اشاره به انعقاد قراردادهای جدید در خصوص ارائه خدمات به شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران نیز گفت: شرکت ملی حفاری به همراه شرکت های بخش خصوصی که در زمینه حفاری فعالیت دارند، حسب نیاز آنها خدمات لازم را ارائه می دهد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: