تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
انجمن مهندسی دریایی ایران تهیه و تدوین نسخه جدید كتاب سال صنایع دریایی ایران را با ارسال نامه ‌ای به ارگان ‌ها، مراكز و شركت ‌های عضو این انجمن آغاز نمود.
به گزارش مارین نیوز، اولین کتاب سال صنایع دریایی در سال 1389 توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با مشارکت اعضای حقوقی تهیه و تدوین شد. این کتاب که اطلاعات جامعی از فعالیت‌ های صنایع دریایی کشور را در اختیار مخاطبان و علاقه‌ مندان این حوزه قرار می دهد، مورد استقبال مراکز دریایی کشور قرار گرفته و به عنوان مرجعی در این مراکز مورد استفاده قرار می گیرد.  
دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران اعلام نمود، با ارسال نامه ‌ای به ارگان ‌ها، مراكز و شركت ‌های عضو این انجمن با توجه به ضرورت شناخت توانمندی ‌ها و امکانات شرکت‌ ها، مؤسسات و سازمان ‌ها در داخل کشور و همچنین توزیع کتاب فوق در نمایشگاه ‌های بین ‌المللی و داخلی از آنها خواسته است که تا نسبت به بروز رسانی و ارسال اطلاعات خود برای درج در كتاب جدید سال صنایع دریایی ایران اقدام نمایند.
در این کتاب، مراکز صنعتی، پژوهشی، خدماتی و مدیریتی در حوزه‌ های مختلف صنایع دریایی معرفی شده ‌اند و اطلاعاتی چون زمینه‌ های فعالیت، اسامی مدیران و آدرس پستی و الکترونیکی را برای برقراری بهتر ارتباط و تعامل در جامعه دریایی در اختیار قرار می دهد. 
کتاب سال صنایع دریایی ایران که به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) منتشر می شود، تصاویری از فعالیت های دریایی شرکت ها و مراکز مختلف را نیز در صفحات مربوط به هر یک آورده است و ‌سابقه تشکیل، اهداف و فعالیت‌ های انجمن نیز در مقدمه این کتاب تشریح شده است.
‌بنابراین گزارش، این کتاب گامی در جهت طبقه ‌بندی این شرکت ‌ها و مراکز محسوب می ‌شود.

بر این اساس، از اعضای حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران خواسته شده مطالب مورد نظر را در دو صفحه (فارسی و انگلیسی) و بصورت فایل word در اسرع وقت و حداکثر تا تاریخ 1397/8/5 با در نظر گرفتن موارد ذیل به آدرس info@iraname.ir ارسال نمایند. 
موارد درخواستی عبارتند از: آرم یا لوگوی مرکز بصورت رنگی با کیفیت مناسب، تعداد 4 عدد عکس منتخب از فعالیت ‌ها و پروژه ‌های مربوطه با کیفیت مناسب و عکس مدیرعامل با کیفیت مناسب.

شایان توجه است، چاپ مطالب در کتاب فوق هیچگونه هزینه ای برای اعضای حقوقی انجمن ندارد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: