تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۶۹
تعداد بازدید: ۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
شرکت "دریا پیکر سیراف" از سال 1391 تاسیس و در سال 1397 به عضویت حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران درآمده است.
به گزارش مارین نیوز، شرکت دریا پیکر سیراف از سال 1391 تاسیس و در سال 1397 به عضویت حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران درآمده است که به شما معرفی می گردد. 

معرفی: 
شرکت "دریا پیکر سیراف" با مدیریت شهرام سلحشوری نژاد در بندر بوشهر تاسیس گردید و امروز با تعدادی بالغ بر 45 نفر نیروی انسانی متخصص، آماده ارائه خدمات دریایی، بندری، فنی و مهندسی در بوشهر و سایر شهرها و کشورهای حاشیه خلیج فارس می ‌باشد.
موضوع فعالیت در اساسنامه این شرکت، خرید و فروش کلیه کالاهای مجاز، تدارک و پشتیبانی جهت اشخاص حقیقی و حقوقی، تأمین نیروی انسانی، مشاوره و نگارش برنامه ارتقاء ایمنی، و مدیریتی شناورها و سازه های دریایی، سندبلاست و رنگ آمیزی شناورها، سازه های دریایی و معابر، ضخامت سنجی، انجام کارهای برشکاری و جوشکاری، تمیزکاری مخازن و تانکها، تعمیرات مکانیکی برقی و تجهیزات ناوبری شناورها و سازه های دریایی و کاریابی تخصصی دریایی در صورت لزوم با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، قید شده است. 


مدیریت و راهبری شناورها، خدمات دریایی و نمایندگی کشتیرانی، تعمیر و نگهداری تجهیزات رادیویی و ناوبری، تامین خدمه و پرسنل متخصص دریایی، امور بازرسی و بیمه، تامین قطعات، تجهیزات و تعمیر ماشین‌ آلات، ارزیابی خسارت (بدنه، ماشین آلات، تصادم و مغروقه شدن) دارای مجوز ارزیابی با کد ارزیاب خسارت ۵۸۲/۱۹۲، ارزش گذاری شناورها و نمایندگی ‌کشتیرانی ج.ا.ا شعبه عسلویه از اصلیترین فعالیت‌ های این شرکت می باشد. 
این شرکت از شروع فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان و سازمان های ذیربط را کسب نماید و دارای گواهینامه های معتبر زیر می باشد. 

پروانه ارزیابی خسارت بیمه ای 

سند انطباق، یا DOT 

مجوز فعالیت نمایندگی کشتیرانی 

گواهینامه تاییدیه موسسه رده بندی ایرانیان ICS

مجوز sbm

مجوز فعالیت موسه شغلی و کاریابی

مدیرعامل: شهرام سلحشوری نژاد
عضو هیأت مدیره: طاهره کبگانی  
نشانی: بندر بوشهر میدان مطهری، ساختمان مبارک، طبقه 2   
کدپستی: 7514819535

تلفن: 2-33544301-077 و 4-33548893-077
دورنما: 33544303-077 و 89314702-021

وب گاه: 
رایانامه: 
info@dps-marine.com و dpsmarine.co@gmail.com



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: